Goshiki, hayattan bıkmış bir hâlde okula girdi. Dün ailesi tarafından fark edilmişti yaraları. Genellikle yaraları vücudunun gözükmeyen kısmında olduğundan ötürü, fark ettirmemeye çalışıyordu. Ancak bu sefer yüzünde yaralar olunca ailesi anlamıştı.
İki tane babası vardı. İkisi de onu çok seviyordu. Goshiki, evlatlık olduğu için sevmeyeceklerini düşünmüştü ilk başta ancak ailesi onu kendi öz evlatları gibi seviyordu. Yine de Goshiki, onların soyadını almayı istemedi.
Ölen ailesinden kalan tek şey, bu soyadıydı. Bu yüzden soyadını Bokuto ya da Akaashi yapmak istemiyordu.
Sınıfına girip, en ön sıraya -yani kendi sırasına- oturdu. Birazdan onunla uğraşmaya geleceklerdi. Ailesi eşcinsel olduğu için ona da "ibne" diyeceklerdi ve yine onu döveceklerdi. Tsutomu artık alışmıştı ancak canı çok acıyordu.
Kendisine yaklaşan ikiliye baktı Goshiki. İşte başlıyordu.
"Hey, ibne! Nasılsın?" dedi turuncu saçlı olan. Goshiki sadece göz devirmekle yetindi. Bu sefer saçları dik olan çocuk konuştu.
"Akaashi Tsutomu! Bir soru sorduk, cevap ver." kısa boylu gülmemek için dudağını dişledi. Goshiki ' nin ona Akaashi ya da Bokuto diye seslenmelerinden nefret ettiğini biliyorlardı.
"Hinata, Kindaichi. Siz ikiniz birbirinizi sevdiğiniz hâlde niye çocuğa bulaşıyorsunuz?" arkadan gelen Yachi ' nin sesiyle hepsi ona döndü. Goshiki ' nin ailesi eşcinsel olduğundan dolayı, Tsutomu ' nun da eşcinsel olduğu ile ilgili dedikodular çıkmıştı. Tabii ki bunu Kindaichi ve Hinata ikilisi yapmıştı. Başka kim yapabilirdi?
"Saçmala, Yachi! İkimizin de sevgilisi var." dedi Hinata. Aslında yoktu ama Yachi ancak bu şekilde susuyordu.
Hitoka Yachi, garip bir şekilde her zaman Goshiki'yi savunup, ona bulaşanları engellemeye çalışırdı. Okulun abaza erkekleri, onun gibi bir kızın isteğini çevirmiyordu fakat Yachi ' nin de durduramadığı ya da Goshiki'nin yanında olmadığı zamanlar oluyordu elbet.
İki genç Goshiki'nin yanından uzaklaştı. Yachi kıkırdayıp onların gidişini izledi. "Tsutomu" Goshiki kendisine seslenen sarışın kıza baktı. "Efendim?" Yachi bir süre etrafa bakındı ve Goshiki'nin kulağına eğildi, fısıldadı.
"Gerçekten eşcinsel misin? Biliyorsun, eğer öyleysen şiddete maruz kalırsın. Gerçi hâlâ kalıyorsun ama..." Yachi, geri çekildi bunları söyledikten sonra. Tsutomu biraz düşündü.
Şu ana kadar hiçbir erkekten hoşlanmamıştı. Aslına bakarsanız, kızdan da hoşlanmamıştı. Belki aseksüel olabilirdi, kim bilir?
"Hayır, Yachi. Değilim, sanırım." her ne kadar "sanırım" kelimesini fısıldayarak söylese de, duyup duymayığını bilmiyordu sarışının. "Peki." Yachi, konuyu uzatmadan Goshiki'nin yanından ayrıldı. Zaten o yerine geçince ardından sınıfa hocanın girmesiyle ders başladı.
~~~~
Goshiki öğle tenefüsü çalınca dışarı çıkıp biraz hava almayı planladı. Ancak kızıl saçlı çocuğun sınıfa girip "Goshiki Tsutomu kim?" diye sormasıyla, planları alt üst olmuştu. Kızılın yanına gidip kendisinin olduğunu söyledi. Kırmızı saçlı çocuk ilk önce karşısındaki esmeri görünce kaşlarını çattı. Bir süre sonra, kendine geldikten sonra, "Benimle müdürün odasına geliyorsun" dedi.
Hiçbir şey yapmamıştı. Müdürün onu çağırması tuhaftı, oldukça tuhaf. Yine de bu detayı önemsemeyip ondan uzun boylu olanı takip etti.
Bir şey yapmamasına rağmen okuldan atılma ihtimalini düşündü. Bu, daha önce yaşanmıştı ve en son isteyeceğini şeydi. Babalarını sıkıntıya sokmak istemiyordu.
Aklında kurduğu senaryolar onu yiyip bitirirken, sonunda müdürün odasına gelmişlerdi. Kızıl, çocuğu kontrol etmek için arkasını döndü. Heyecandan ya da herhangi bir duygu yüzünden çocuğun titreyen bacakları kızılın kafasında soru işareti bırakmasına sebep oldu. Alt tarafı müdürün odasına giriyorlardı.
Tekrardan önüne dönüp kapıyı çaldı. "Gir" komutunu duyduktan sonra kapıyı açtı kızıl olan. "Goshiki Tsutomu'yu getirdim, efendim." dedi ve Goshiki'nin içeriye girmesini sağladı ona yol vererek. Müdür, uzun olana gülümsedi. "Teşekkür ederim, Satori. Burada kal, senin ile konuşmam gereken bir konu var."
Goshiki, karşısına daha iyi bakınca babalarının orada olduğunu gördü. "Peki efendim." dedi Tendo. Goshiki ise ailesinin burada olmasının verdiği şaşkınlıkla beraber olduğu yerde kaldı.
Müdür, esmeri pek umursamadan söze başladı. "Goshiki Tsutomu, şiddet görüyor. Siz de bunun için geldiniz zaten." dedi müdür, Bokuto ve Akaashi'ye karşı. "Bakın, çocuğunuza şiddet uygulamaya devam edebilirler. Her ne kadar onlara disipline götürsek bile homofobi, çok korkunç bir şeydir. Durdurulması imkansız bir şey." odadaki herkes, müdürün bu konuşmayı nereye bağlayacağını merak ediyordu.
"Bu yüzden, okulumuzdan en güvendiğim öğrencilerden biri olan Tendou Sataori'nin, Goshiki Tsutomu'yu korumasını istiyorum." diye cümlesini sonlandırdı müdür.
~
Slm
Evet, ilk defa bir ficimi devam ettiriyorum kxslxks
Bana bir alkış lütfen. 👏👏👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain |ten.shiki|
FanfictionTendou Satori, Goshiki Tsutomu'yu korumak için görevlendirilmişti.