#1 make a creative story

27 5 6
                                    

Potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato Potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potatoPotato potato potato  potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato potato!!!!!!!!!
*audience clap hands and cri cri*
EWE

PotatoWhere stories live. Discover now