Jadi Kie

32 5 5
                                    

oitt., urg dimas..., edun eyy carita di watpad loba nu teu ecreg, nyaengges Urg ge ngiluan.

Jadi kie, aing nulis, teh aya nu nu nyarande bari sare, cikeneh dahar, auto lapar.. sangges ningali baturan ngalawak. Garing anying.
Langsung ah.. jadi kie, basa eta aing dimas tekuat hayang ngompol.. dimas ngajak weh.. si Rainbow. "a.k.a Ryan" Naha urg bet nyebut rainbow, da sieta mengaku FPI "Front Pembela Ipul" wkwkw jadi weh sebut rainbow.. meh nyaruaken jeng lambang LGBT ,btw follow wetped si eta nyet.. yeh"Ryan Adriansyah Ramdani" dina hiji mangsa, si kamvret teh ngajak ngompol.. eh eta pas didagoan kacida lila na,, bari ngadagoan aing teh tawuran... tapi tenang sodara2.. tawuranna lain asli da, demi holoh aing mah ngan tawuran moba kok 8 bit, make si bruno.. batur tawuran ie maen ball.. sue.
Saeengges iseng maen moba.. si mr.gay lewat... "si mahari" ku aing weh auto ajak kawarung, bari cacaritaan ngomong ken si hoream dagang "a.k.a tukang dagang" anu bersabda muka jam 11.. pekteh jam 12 ge can muka2, "bangsatman".
Tapi aing bersukur sih.. gara2 si bangsat.. urg ngadagoanna bari shalat.
Pas nepi kawarung. Aya tanda2 aneh.. mimiti dewek nanyakeun dahareun , eh si anying nudagang na ge teapal harga, trus nanyaken eskrim kadon malik nanya, maneh biasanya meli sabaraha??, Nyangges aing teh bibisik kasi gay"a.k.a Mahari" da bibisik ge saukur nanya"naha bet kie2 teuing anying". eh sibangsat tukang dagangna kadon benget curiga gera.
trus aing kadon seperti nu kababawa gay gera..,barijeng urg di sebut mo alias 'homo' tapi soranganna bersabda resep kalalaki.
Didinya urg asa kahina.. ti luar nepika jero tulang haha, tapi alusna didinya urg jadi akrab jeng si Mo"sebutan tukang dagang te ecreg". Tah beres jajan.. ti koperasi.. urg jeng si gay teh balik deui ka wc.. ehh alangkah terheran2 ka si Rainbow eta can beres keneh ngompol.., trus urg kukulutus.. bari najong tembok.

Tah tidinya urg langsung bete. Ngingkig weh ka kantin deui, bari jajan2, tah di kantin ge Urg asa papanggih jelema anu urg resep, tapi asa hese ngungkapken perasaan kitu.. nyaengges weh dimas buru2 lumpat da era.. padepong2 jeng si calon. Hehe

Pas balik deui alhamdulillah na sujud sukur. Si Rainbow ges beres ngompol.., urg jeng si gay abil papelong2 , aya tatapan curiga ka si ryan rainbow, Naha bet bisa lila2 di wc.. pikiran ges kamamana, tipada loba nebak.. urg langsung weh ningali wc na.. bisi aya jejak2 aneh, pas Urg ngecek siabil gay teh ker ngawawancara si Ryan Rainbow,

Gay : Yan, kamu ngapain aja di dalem lama2 amat.

Rainbow : Bie urg man ngompol jeng ombeh hungkul da demi holoh.

Gay : Waduk siah koplok!1!1.

Rainbow : jing, gausah ngegas"trigereddd".

Beres eta, aing datang trus ngajak balik deui caw ka kelas.
Bari ngobrol masalah warung homo.
Cicing2, asa aya jelma nu ngadenge meren ti tukang.. ,nu ngadenge eta th disebut na si toke"a.k.a Haikal" percayalah.. sieta langsung tertarik jajan diwarung homo. Curiga aing mah kasieta wkwk.

Jadi Kieu ( It's All About My Fvcking Story )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang