Bissmillah.
Sampurasun jing. Asli aing poho pernah nulis wetped. Pas basa eta aya babaturan anu ngmng pernah maca wetped urg,
Tah tidinya urg kerek inget can kajien chapter 2 na.Dimulai dengan kisah babaturan urg anu hayang jajan ka si MO wae, pedah urg nyarita wae tukang dagang nu teu ecreg.
Langsung ku urg ajak harita keneh ka si MO. A.k.a tukang dagang. Naha bet disebut mo??? Soalna sieta nuduh urg gay wae, nya engges disebut weh ku urg si MO *Homo.
Tah anying pas jajan diditu th kabeneran si mo eta ker eweh :(. Cek si bibi na mah indit ka luar kota, ah bete pisan urg th nya anying. :( tai.
Nya engges weh urg cabs ken ka masjid sambil meli ayam pahe. Kepanjangan nanteh paket hemat bisa paket hedon bisa wkwkw. Tah kabeneran urg th papanggih si 🌈Rainbow. A.k.a Ryan. Nya engges urg nitip kasieta meh bareng meli na.
Tah kampret bin anying bin tai bin edan bin koplok na teh pas urg jeng si ryan, mahari, haikal teh ges beres solat urg th ngadagoan bari di sapatu. Biasa na mun ges beres sok di gantung ken pesenanna.
Tapi ini mah belum anjir. Nya engges di dagoan weh ku urg th nya.Setengah jam ges berlalu da teu karasa lu ngbrl. Da penasaran tea manya masak 1jam setengah anying :(. Pas ditanya ku urg th ka si tukang pahe teh,
Dimas/ mang mana pesenan thh ih lila.
Tukang pahe/ Oh mesen?.
Ekspresi Aing jeng barudak/😑😑😑😑
Asli hoream pisan urg jeng barudak langsung cabut weh meli jajan di si mo.
Tapi si abil th teu ngilu, ngmng namah can di sapatu. Nya engges weh urg cabut ka warung si mo jeng barudak tanpa si mahari a.k.a abil ,
Pas di si mo teh urg ningali aya ciki Turbo. Auto meli atuh saya th nya, teu asa asa meli nage, dua rebuenn tah. Wkwk
Eh tapi pas di asaan th teu ngenah anjir, beda pisan :(,hapek rasana jiga semen :(.
Ah bete urg th, nya langsung weh nyamper ken si mahari eh sianying na teh lain di sapatu, kadon posisi santuyyy, bari kaki angkat satu, tuluy di usap2, trus di tanya ku si 🌈 rainbow.
Rainbow/ Bil. Naha can di sapatu keneh sia th
Abil/ eh heeh nya kabawa suasana ey :( da enaken atuh, garetek mun kaki diusap2 th wkwk.
Ah bt weh anying poe eta th.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jadi Kieu ( It's All About My Fvcking Story )
HumorJadi kieu, Trus kitu, Epekteh kumaha eta teh, jadi weh jangar saya teh.