hari pertama

58 6 0
                                    

harini puasa bersamaan 15hb Mei 2018 .

ketiga belas manusia itu tidur dengan lena . Mereka meminta pledis mempercepatkan promote . xlarat la nak menari time puasa , kang pengsan tiga belas orang atas pentas . nak heret sorang-ii lak , dh berat plus tiang elektrik .

" yaAllah , baru pukul 12 . " woozi dari td bangun terjaga semua ada . lapar punya pasal .

' hah kebetulan semua tgh tidur ambik kesempatan jap . ͡° ͜ʖ ͡° '

woozi terus ke dapur .

wHaT ?

kosong ?

flashback

" hah , kutip semua makanan ni simpan dekat peti sejuk dkat pledis . papa bukan xnak percaya korang , cuma nak korang patuh arahan . kalau papa tinggal mesti ad manusia yang datang ambik dan makan . " papa pledis mula membebel .

endflashback

" aduh , nyesalnyesal ! "

tanpa berfikir panjang , woozi terus masuk ke dalam bilik vernon , jun dan dino .

mujur mereka bertiga xtidur , adala peneman .

" hye ! " woozi menegur ketiga manusia itu .

" hyee ..... "

" apa korang bu- "

vernon terus menutup mulut woozi . bahayaa !

" makan . " bisik vernon .

" pahal x ajak ? " woozi menyandarkan dirinya di dinding .

" bukan xnak ajak , ingatkan hyung ni seorang yg tegak dengan syariat . rupanya kelaut jugak . " kata dino sambil tertawa kecil .

woozi terus mengerling mereka bertiga . Jun pulak , memandang woozi .

" pahal pandang aku ? " soal woozi .

" pahal jeling aku ? " balas woozi

' ya allah . wen jun hui bin salleh . aku tampar jugak kang '

+

kami nak raya ! Where stories live. Discover now