(Merhaba dostlar benim adım BlueDragonDead ve ben acemi bir yazarım telofondan yazıyorum yazım yanlışlarım var ise özür dilerim iyi okumalar )
(Lucy yavaş yavaş hayatının değiştiği o büyük ve görkemli binaya doğru ilerledi ve tam içeri girecektiki dışarı Gray ve Erza koşarak çıktı daha doğrusu Gray kaçıyor Erza onu kovalıyor du ve Gray Lucy 'i gördü ve hemen arkasına saklandı ve)
Gray :Lucy yardım et bana !!!
Lucy :neoldu Erza seni neden kovalıyor du ?
Gray :Natsu ile kapışıyorduk yine ve o sırada Erza ordan geçiyordu tam Natsu'ya yumruk atacakken Erza'ya yumruk attım ve Erza çilekli keki elinden düştü ve beni kovalamaya başladı
Lucy :üzgünüm Gray ama Erza haklı ( lucy yana çekildi ve Erza 'ya seslendi ) Erza Gray burada! (dedi ve Erza Gray 'in arkasında belirdi )
Erza :Gray!!! (Gray ona korku dolu gözlerle bakıyordu ve göğe doğru uçan bir Gray görüldü) Lucy sana bir Çilekli Kek borçluyum hadi içeri gel
Lucy'nin ağzından :
(Ve o görkemli binanın içine girdik ve her zaman olan o cehennem havası yoktu bidiğiniz bir şenlik vardı herkesin yüzü gülüyordu ve Natsu'nun yanına oturduk ve onlara herkesin aklına gelebilecek soruyu sordum)
Lucy :burada ne oluyor ?
Natsu :bo gon Foıry Toıl 'ın on goçloloru goluyor (bildiğimiz üzere yine yemek yerken konuşuyor)
Gajeel :bu gün Fairy Tail 'in en güçlüleri geliyor diyor salamander doğru mu Erza
Erza :doğru-(dediği anda yer sarsıldı ve şehir ortam ikiye ayrıldı )
Lucy :ne oluyo be !!!
Natsu :Geliyorlar (sırıtır)
(Kısa olduğu için özür dilerim farkındaysanız en güçlüler,geliyorlar acaba onlar kim? Gildarts biri diğeri kim ?merak edin zazaza yb de görüşürüz ybler bazen kısa bazen uzun olabilir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Ejderhası-Fairy Tail
FanficOkuyunca görürsünüz uğraşmak istemirem açıklama için