Inceputul

28 5 4
                                    

   .💙Jane este o fata de 17 ani care ii place scoala si vrea sa  isi formeze un viitor in viata .Ea acuma are inima trista ,parca franta in mii de bucati din cauza prietenului ei pe nume March care s-a dovedit a fi doar un mincinos ...
  Este luni ,o noua saptamana in care trebuie sa mearga la scoala ..
  -Trezeste -te fata mea .!E  7 si 10 .trebuie sa mergi la scoala ...in jumatate de ora te vezi cu prietenele tale ca sa mergi impreuna cu ele la scoala ..si sa nu uiti ca sa o duci pe Sora ta mai mica Ande la scoala ..
  -Bine mami ...
  -Te astept jos !fa-ti un dus si schimba -te ..vii peste 10 minute
-Bine .
-Pa Jane
  Suna telefonul ...E Zoe ...
-Alo!buna dimineata Jane !Ce faci?
-ceau !buna !fac bine sper ...azi cumva dam test la romana ?
-Nu..Il dam saptamana viitoare ..
-A ok ...ne vedem peste jumatate de ora   ...anunt-o si pe Elisabeth...
-bine Jane ..ok..pa
-ok..pa
Jane isi face dus si se schimba si pleaca jos ...
-Buna dimineata ,Jane!zice Ande cu un zambet pe fata .
-buna Ande !
-Jane ce vrei sa mananci cereale sau sa bei o cana cu cacao?intreaba mama ..
-cereale prefer mai bine ,mami ...
-bine ok
Jane termina de mancat se duce in camera .Se spala pe dinti si se piaptana .Pe noptiera gaseste o poza cu March si incepe sa se intristeze si incepe ai curge niste lacrimi ..Mama ei intra in camera . O vede .se duce si o imbratisea-za si ii spune cu o voce blanda
-Gata Jane ..mergi inainte ..nu te-a meritat..tu esti o fata extraordinara ..vei gasi o persoana potrivita la timpul potrivit .. acum stergeti lacrimile ..du-te ia-ti pachetul si sticla cu apa ...imbraca te ca Ande si prietenele tale te asteapta afara ...Sa nu uiti ghiozdanul ..ok.??
-bine mami multumesc ...te iubesc..la revedere . 
-pa fata mea ..ai grija de Ande si te tine ...si nu uita fii puternica
-O sa am grija si o sa incerc sa fou puternica ..promit ..pa mami
-pa💙

-
 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața continuă❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum