Díval se na mě jeho tajuplným a jiskřivým pohledem, jako kdyby jsem byla jenom jeho.
Nevěděla jsem co dělat, tak jsem jenom sklopila pohled a usmála se. On se uchechtl a vzal mi telefon. Nevěděla jsem, co má v plánu, ale stejně se tam nedostane, mám tam heslo.
On jako kdyby ho znal celá léta tam zadal gesto a já se mohla jen s otevřenou pusou divit.
,,Jaks...?" Ani mě to nenechal doříct a odpovídal.
,, Viděl jsem to, když jsi si zapínala písničky," Řekl s klidem, jako by to bylo normální.
,,Aha...," Šeptla jsem si pro sebe.
Měl tak úžasný hlas, vždy když něco vyšlo z jeho úst, naskočila mi husí kůže a opět se objevil ten šimravý pocit. Já se snad zamilovala.....
Blbost! Nemůžu se zamilovat do někoho na první pohled, tohle není žádná pohádka, ale realita.
,,Co tam vlastně děláš?" Zeptala jsem se, když mi pořád nevrátil telefon a něco do něj ťukal.
,,Uvidíš," Uchechtl se a udělal si selfie.
Tím líp pro mě, aspoň budu vědět, co si dát na tapetu. Co to melu? Nechám si tam hezky Dylana.
Z kapsy si vyndal svůj telefon a namířil na mě svůj fotoaparát, nevěděla jsem proč, ale usmála jsem se.
,,Máš krásný úsměv," Podíval se na mě upřímně.
,,Děkuju," Zčervenala jsem.
,,Za pravdu se neděkuje," Upřímně se usmál, až mu byly vidět jeho roztomile křivé zoubky. Miluju na klucích, když mají lehce vystouplé špičáky a přesně to on měl.
,,Mimochodem, jak ti mám říkat princezno?" Mrknul na mě. Je divné, že si tu povídáme a ani neznáme svá jména.
,,Thea, ale kamarádi mi říkají občas jenom T (Tý) a tobě mám říkat jak Princi?" Rozesmála jsem se.
,,Martinus Gunnarsen jméno mé, ale každý mi říká skoro jen Tinusi, protože jsou líný vyslovovat celé jméno," Rozesmál se a já musela taky, protože jeho smích byl vážně nakažlivý.
,, Náhodou máš úžasný jméno, takový originální s nádechem vznešenosti," Vydechla jsem nadšeně.
,,Jsi asi první, kdo to jméno vidí nějak pozitivně," Usmál se.
,,Tedy ještě můj bratr Marcus, ten si chtěl když jsme byli menší dokonce vyměnit jména," Rozesmál se ještě víc.
,,Aha a kde máš bratra?" Rozhlédla jsem se, protože jsem tu vedle něj nikoho podobného jemu neviděla.
,,Ten nám šel pro jídlo, oba strašně rádi jíme," Uchechtl se.
Shlédla jsem ho pohledem, ale on teda rozhodně nevypadal jako někdo, kdo hodně jí. Vypadal dost hubeně, ale svaly pod jeho bílým tričkem byly vidět hned na první pohled.
,, Nevypadáš na to," Změřila jsem si ho pohledem ještě jednou.
,,To slyším často," Uškrnul se.
,,Hele, támhle už jde bratr!" Vykřikl najednou a ukázal směrem do prava.
Svůj pohled jsem namířila tam kam ukazoval, ale když jsem zbystřila, tak jsem nevěřila svým očím. Blížil se k nám kluk, který byl na vlas stejný, teda ne na vlas, vlasy měl delší. Ale jinak to byla jeho kopie, bylo vidět jen pár nepatrných rozdílů.
,, Neřekl jsi že jste dvojčata a ještě k tomu jednovaječná," Vypadlo ze mě ohromeně.
,,Neptala jsi se," Mrknul na mě.
,,Ty vole brácho,vy jste to tu pěkně rozjeli!" Křikl hned ten kluk.
,,Btw. jen tak pro info, jsem Marcus, ale říkej mi Macu," Usmál se upřímně.
Vážně používá zkratky i normálně? Asi jo...
,,Jsem Thea, ale pro přátele jen T," Úsměv jsem mu oplatila a svůj pohled opět přesunula na Tinuse.
Ten se červenal a pohled měl upřený k zemi. Je tak roztomilý, že ani JiffPom nebo jak se ten roztomilej ňuník jmenuje, na něj nemá.
,,Nech toho Macu, co by jsi udělal ty,hmm? Otočil hlavu někam jinam a dělal, že o té obrazovce nevíš? To by jsi byl vážně hrdina!" Vyjel po něm Tinus.
,,Klid bráško, přeju vám to, jste spolu tak sweety, že z vás snad dostanu cukrovku," Rozesmál se.
,,Ale my spolu nechodíme," Začala jsem hned. Ikdyž by nebyla špatná představa s ním chodit.
,, Zatím," Mrknuli na mě oba najednou, až to bylo děsivý
,,Vy jste strašně crazy," Rozesmála jsem se a oni se ke mně s radostí přidali.
Najednou do mě někdo z levé strany drknul, tak jsem se otočila a uviděla naštvaného mého nejlepšího kamaráda.
,,Kluci?" Otočila jsem se na blonďáky a oni hned věnovali pozornost mě.
,,No?" Řekli opět jednohlasně a hned na to se rozesmáli.
,,Tohle je můj nejlepší kamarád Marcus," Rozesmála jsem se, protože kluci čuměli, jako by viděli jednorožce, co sere duhu.
Nevím proč, ale Tinus se s Marcusem začal vraždit pohledem. Kdyby jsem jim nezamávala před obličejem, tak se snad i zabijí laserovým zrakem. To bych pak čuměla já, jako kdyby jsem viděla jednorožce, co sere duhu.
Tohle bude ještě zajímavý......
Ahojteee lidi😍❤️ promiňte za mou neaktivitu, ale měla jsem teď celkem dost těžké období.... Kamarád mi řekl, že má rakovinu plic ve třetím stadiu, babičce umřela sestra, odjížděla jsem do Paříže a to vše ve stejný den, takže úžasný....😔❤️ Jinak OMG😍 děláte si ze mě srandu?!😍 Teď asi vážně vypadám tak, jako bych viděla jednorožce srát duhu. 😂❤️ 106 sledujících?! Jako pardon, ale nehorázně moc děkuju!!😍😍❤️ Nevím jestli si to zasloužím (rozhodně ne😂❤️), ale opravdu strašně moc děkuji. Kapitola je sice trochu krátká, ale opravdu nemám moc času.😔❤️
Jinak tady jsou vysvětlivky:
Marcus = Thein nejlepší kámoš 😂
Mac = Gunnarsen ❤️
Hope you like it 🙈❤️👑🌹
ČTEŠ
Kiss Cam (Martinus Gunnarsen - CZ)
FanficPrávě začal poločas a na obrazovce se zobrazila takzvaná "Kiss Cam". ,,Tak teď si zahrajeme takovou menší hru, hra se nazývá "Kiss Cam" a probíhá takto, kamera ukáže na dva sedící vedle tebe a jak už z názvu vyplývá, tak si budete muset dát pusu...