Anlatamıyorum ona nekadar uzağımda kaldığını dinlemiyor beni . Artık inanmıyor belki bana biliyorum benim hatam onu çok kırdım çok hırpaladım. O hiç haketmedi bunları kırılmayı , üzülmeyi . Bana en son "Gidersen gitme demeyeceğim" dedi. Ben hakettim bunu , her seferinde ona patladım , oysaki o zaten kırılmıştı . Ben onarmak gerekirken onu daha beter kırdım . Çok uzağımdaydı o . Okadar çok seviyorum ki hala her gece beraber uyuyorum. Size çok ergen sözler ve yaşayış olarak gelebilir. Birisine hiç sarılmadan etmeden ona sarılmayı özlemek çok güzel dir. Sorun sarılmak ta değil hissetmek. Ben bu süreçte kendimi de unuttum bakmadım ne yapıyor um diye. Onu suçladım hep . Oysaki en büyük suçlu bulundu, bendim . Ona ve kendime zarar verdim . Saçma sapan şeyler ı dert edip kendimi de mahvettim . Herşey çok güzel gidiyorken onun beni bırakmayacağını bilirken ufak tefek saçmalıkları takıp kendimi de unuttum. Ders çalışmayı bıraktım. Oysaki geleceğim o iken onu bile hiçe saydım. Eğer değer vermeyi bilseydim olmayacaktı bunlar. Onun hep yanımda olduğunun farkına varamadım işte çok özledim diyip geçtim . Ben onda bulduğum iyiliği boşa sarfettim. Özür dilerim sevgilim. Bilmiyorum hala beni affeder misin? Ama hep senleyim.