Viena pati sedėjau prie mūsų stalo. Visi kiti šoko, jie visi atrodė labai linksmi ! Pasikviečiau padavėja, kad užsisakyčiau gėrimą.
Padavėja: -Panelę, ko norėsite?
Myung Hee: -Viena stiklinę raudono vyno.
Chanyeol: -Dvi stiklines raudono vyno, ačiū.😉
Padavėja: -Gerai, laukite.Tai pasakiusi ji ir išėjo.
Myung Hee: -Ką tu čia darai?
Chanyeol: -Atėjau pas tave ;) O ką, kas nors blogai?
Myung Hee: -Ne, nieko blogo nėra.
Chanyeol: -Tai gal norėtum susipažinti su mano draugais? O gal veliau labiau su manimi?
Myung Hee: -Na gerai, tada eime. Aha, aha..
Chanyeol: -Eime. Gerai.Pasitraukėme nuo mano ir mano draugų staliuko. Chanyeol ištiesė man savo ranką ir vedėsi manę pas savo draugus. Aš jį sekiau. Buvo sunku prasibrauti pro tokia didelę žmonių minią, nes žmonių čia buvo daug.. Šiaip ne taip prasibrovėme ir priėjome prie staliuko kur buvo daug vaikinų ir viena mergina.
Chanyeol: -Ei visi, susipažinkit čia Myung Hee !
Visi: -Sveika Myung Hee :)
-Aš Kai !
-O aš Xiumin.. ;)
-Aš Suho.
-Aš D.O.
-Aš Lay..
-Aš Sehun !
-Chen !
-Baekhyun !
-Sveika, o aš Chae Won !Ta mergina tokia miela ! Tik keista ji visą laiką buvo prie Kai..
Štai kaip ji atrodė:
Pasisveikine nuėjome su Chanyeol pasiimti savo raudono vyno. Kai pasiėmėme vyną aš jau žadėjau eiti pas Jungkook ir kitus, bet Chanyeol man sutrugdė ir neleido niekur eiti. Jis laikė mano ranką ir jos nepaleido.-Chanyeol, leisk man eiti !
-Tu dar niekur neisi, pabūk su manimi. Aš noriu su tavim labiau susipažinti.. Taigi pati sutikai !
-Um.. Gerai.
-Eime, būk užsimerkusi. ;)Ėjau apsikabinus Chanyeol, kad nesusižeisčiau. Jis mane laikė ir vedėsi vis aukštyn. Vis jaučiau jo šiluma, taip norėjau atsimerkti ir pažiūrėti į jį kaip jis atrodo..
//Po 5 minučių//
-Atsimerk.
Atsimerkiau. O mes ant stogo, aplinkui taip gražu, visur pilna raudonų rožių.. O vaizdas tobulas..
YOU ARE READING
True Love (BTS; LTU; ff; )
FanfictionTai istorija apie keturias korėjietes merginas kurios atskris gyventi į Pietų Korėją iš Anglijos jos geriausios draugės. Visos jos 17, gražios merginos! Viskas atrode paprasta, lyg jokių sunkumų, jokių bėdų nebus, bet ne viskas pasikeis kai jos ten...