Przyjaźń wszystko wybacza. Bez niej nie ma miłości. Czyli jeśli nie ma przyjaźni miłość nie może istnieć. Będzie to wtedy tylko pusty związek opierający się na tym, że kocha się za wygląd i za to ile kto ma pieniędzy. Nie za to jakim ktoś jest człowiekiem. Jeśli nie ma przyjaźni miłość nie może zaistnieć. Jeśli się ktoś ciągle kłóci nie jest w przyjaźni ze swoim partnerem to nie jest to miłość tylko puste uczucie. Przyjaźń zawsze wszystko wybacza. Przyjaciele są zawsze przy sobie, gdy jeden drugiego potrzebuję. Chociaż czasami nie da się do siebie dopuścić to należy wspierać taką osobę duchowo. Jeśli nie możemy być przy tej osobie w danym momencie staramy się w jakikolwiek sposób pomóc, zrozumieć, a przede wszystkim wspierać. Przyjaźń wszystko wytrzyma. W przyjaźni są wzloty i upadki. Lecz chwil radosnych, pełnych szczęścia jest więcej niż tych smutnych, gdy to przyjaźń jest wystawiana na próbę. Gdy to trzeba zrozumieć przyjaciela, zrozumieć, że mu ciężko, ale dalej duchowo wspierać i chcieć dla niego jak najlepiej. Nie przyjaźnimy się po to, aby były same radosne chwilę. W żadnym życiu tak nie ma. Każdy doświadcza bólu i cierpienia. Każdy przeżywa smutki. Przyjaciele są po to, aby się wtedy wspierać, aby nie zostawiać tej osoby i nie narzucać mu głupot. Nie narzucać mu, że się nami nie interesuję, bo to on w takim momencie jest najważniejszy. Trzeba wtedy szczególnie o niego dbać i się troszczyć. Nie można ignorować jego smutku, bólu i osamotnienia. Trzeba wtedy porozmawiać. Nie liczy się ilość tych przyjaciół, ale jakość. Jeśli mamy jednego przyjaciela, ale prawdziwego, takiego co przy nas jest, gdy tego potrzebujemy. Takiego co nas wspiera, pomaga, odradza nam głupoty. Gdybyśmy go obudzili o 3 w nocy nie będzie na nas zły, ale wysłucha to co mamy do powiedzenia i będzie nas wspierał. Zakazuje nam rzeczy, które nam szkodzą. Które sprawią, że sami się skrzywdzimy i które są złe. My odpłacamy się tym samym. Każdy przyjaciel będzie pielęgnował przyjaźń i to, aby ona wytrzymała wszystkie trudne chwile, które wystawiają ją na próbę. Bo prawdziwy przyjaciel nigdy nas nie opuszcza jest z nami duchowo nawet w jego najtrudniejszych momentach po prostu nie ma siły się odezwać, bo jest zmęczony życiem. Lecz nigdy nie psujmy takiej przyjaźni. Jest ona bardzo wytrzymała i piękna. Gdy ma się przyjaciela dla którego zrobiłoby się wszystko. Przejechało 2000 kilometrów tylko po to aby go wspierać to to jest ta prawdziwa przyjaźń, która trwa przez lata. Nie można jej zrywać, bo z taką osobą porozmawiamy o wszystkim i o niczym będziemy się śmieć do rozpuku. Będziemy przy sobie trwać mimo tylu kilometrów i tylu przeszkód jakimi są chęć zabicia się i problemy z którymi nie dajemy sobie rady. Przyjaciele są po to, aby sprawić uśmiech na naszych ustach, abyśmy pomimo smutków cieszyli się, że mamy super przyjaciela, który zawsze z nami będzie. Mimo tego, że nie musimy dziękować zawsze to robimy, ale przyjacielem nie jest się dla zwykłego słowa dziękuję, jest się nim dla tej danej osoby. Aby sprawić, żeby przyjaciel się uśmiechnął. Mieć przyjaciela to skarb. On wie najlepiej jacy my jesteśmy chociaż czasami im nie wierzymy, bo mamy niską samoocenę. Powinniśmy się starć im uwierzyć. Przyjaciele zawsze są szczerzy i mówią prawdę. Nie mają podstaw by kłamać. Rozpoznają, gdy jest tak naprawdę źle, a my udajemy, że jest dobrze. Wiedzą, że nic znaczy coś. Prawdziwy przyjaciel jest kimś kto jest droższy od diamentów od wszelkich bogactw tego świata. Możemy się z nim kłócić, a i tak foch mija po paru sekundach. Nigdy w przyjaźni się nie rani, bo druga osoba to zrozumie. Gdy wygadujemy głupstwa o sobie przyjaciel jebnie nam w łeb i wbiję prawdę najprawdziwszą prawdę, którą on zna. Bo po co wierzyć innym ludziom skoro przyjaciel zna nas najlepiej? Wie jacy jesteśmy i nie okłamuje nas. To po co słuchamy innych ludzi, którzy nam zazdroszczą? Jeśli myślimy o sobie źle przyjaciel wybija nam to z głowy. My mu wierzymy, bo po co mamy wierząc 1000 fałszywych ludzi, gdy mamy chociażby jedną osobę tą prawdziwą, dla której jesteśmy bardzo ważni. Nigdy też nie przepraszamy przyjaciela za głupstwa on to rozumie. Rozumie, że okazujecie skruchę. Nie musicie mu tego mówić on rozumie. Nie będzie na was o to zły. Wie czego wy żałujecie. Prawdziwy przyjaciel chce dla was wszystkiego co najlepsze. Więc kończąc prawdziwa przyjaźń jest bardzo ważna w życiu. Nie trzeba jej szukać. Kiedyś sama się znajdzie. A jeśli już ją znalazłeś to nie odpuszczaj i ją pielęgnuj.
CZYTASZ
Prawdziwa przyjaźń
SpiritualJest to moje przemyślenie na temat przyjaźni. Przeczytajcie to może wam się humor poprawi 💙