Kapitola 1 - Úvod

679 36 19
                                    


Poznámka: Tento příběh se odehrává z pohledu Liama


Už od malička jsem se učil slušnému chování. Učil jsem se tomu, jak být správným princem a budoucím následníkem trůnu. Nikdy mi to tak docela nepřirostlo k srdci. Byla to má povinnost a ne zábava. Bylo to něco, co jsem musel dělat, abych potěšil svoji matku a otce. Za každou cenu na mě chtěli být hrdí. Chtěli, abych byl pýchou této rodiny. A já to musel jako správný budoucí král podporovat a brát na vědomí. Proto jsem se snažil, i když jsem tomu hluboko ve mně vždy odporoval, bohužel být zodpovědný převažovalo.

Když mluvím o tom, že vždy povinnost převažovala, samozřejmě se najde i zábava, ale kde na ni vlastně můžu brát čas, že se tak moc snažím, aby mě nepřemohla víc jak mé královské povinnosti...? To bylo tak...

Na zámku se mnou vyrůstal Theo. No, to na vysvětlení nestačí. Zkrátka Theo Raeken. Kluk stejně starý jako já, doslova. Oba dva jsme se narodili ve stejný den a oba na zámku, akorát, že já se narodil královně, zatímco on mámině nejvěrnější služebné. Byli jsme oba pravý opak našich společenských tříd. Ale to nám nezabránilo v tom, abychom si spolu jako děti hráli. Běhali po zámku a nevyváděli ty nejšílenější věci. Jako když jsme vyprovokovali několik strážných a oni nás naháněli po celé zámecké zahradě. Nebo když jsme vydali uprostřed půlnoci do kuchyně, protože jsme oba dostali chuť na borůvkový koláč, mimochodem, to nám bylo pět a vůbec jsme ani jeden z nás nevěděl, jak se vlastně peče. Nadělali jsme v kuchyni takový nepořádek, že nás to stálo několik dní trestu. No dobře, tak spíš Thea, já byl princ a na prince se přece nesluší, aby ostatní věděli, že něco provedl. Takže si to prakticky vždy odskákal můj nejlepší přítel, tomu to však ani v nejmenším nevadilo.

Abych to zkrátil... máme spolu nespočet vzpomínek a doufám, že naše přátelství nikdy neskončí. Akorát, že už teď jsem se od něho musel vzdálit, protože kdykoliv jsme spolu trávili čas, bylo jasné, že vymyslíme nějakou další klukovinu. A jak říkám, od problémů se musím držet co nejdál.

Takže můj život není žádná procházka růžovým sadem. Musím se připravit na větší povinnosti než mám teď jako princ, protože můj otec umírá. A to znamená jediné... budu následovníkem trůnu dřív, než by si kdo pomyslel. 


Tak jo, to byl takový menší úvod, protože chci znát vaše názory. :) (Doufám, že to bude někdo číst. :DD) Líbí se vám tento námět? Pište vzkazy dole do komentářů nebo klidně do zprávy. 

Btw: Někteří si mě možná pamatujete ze Sterek fan fikce (With you), no a tentokrát jsem se rozhodla pro Liama a Thea. :D:)

Royal Love (Thiam CZ FF) / POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat