Yaş günü

26 1 0
                                    

Bugun Meggienin dogumgunu . Evinde kucuk bir parti duzenledik. Lise bitti ama biz tanidigimiz cogu kisiyi cagirdik. Cunku Meggie kalabaligi sever. Bugun her sey onun istedigi gibi olmali. Onun o kumral tenine guzel buklelerine essiz dudaklarina ahenkli sesine yakisacak kadar guzel olmali her sey.

On sekiz yasimiza girdigimize gore artik ailesinin yaninda icki sorun olmaz sanirim. Elimdeki siselerle Meggielere dogru yuruyorum.

Zile bastim.

Ve iste Meggie.

Tanrim! sen nasil bir buyusun Meggie.  O kadar guzelsin ki. Oyle yakismis ki bu ton senin tenine. Dudaklarin bana yasam vermek istiyorlar benim gozlerim gibi. Seni cok seviyorum Meggie.

Evet bunlarin hepsini her zaman oldugu gibi icimden soyledikten sonra kucuk bi iltifatta bulunabilirim

" Harika gorunuyosun kizim "

"Sende oyle Zach. İceri gel yardimin lazim . Franktan haberin var mi.?..

Ve iste parti basliyor..

..

Tanrim bu herif gercekten sinirlerimi bozmaya basladi. Meggienin yanindan bi sn ayrilmayacak mi yani.  Kim oldugunu saniyor bu.  Zaten yeterince fazla ictim. Birazdan adamin Meggieye dokunan parmaklarini kendime sus yapcam. Kahretsin nasil dokunuyo Meggieye. Tamam bu kadari fazla..

..

Adamin yuzunu dagitmistim hemde hic yapamayacagim ve kimsenin duzeltemeyecegi bir sekilde. Meggie aglayarak vurdu bana.

"Git burdan Zach.  defol. Yaptigin halta bakar misin. Herseyi berbat ettin. Git burdan."

" Hadi ama meggie. adam resmen seni sahiplenmisti. buna izin veremeyiz degil mi frank. "

Frank ortaliklarda yoktu. Herkes gozlerini dikmis manzarayi izliyordu. İste bu daha da sinirlerimi bozdu.

"Gidin lan. Ne bakiyorsunuz gidin"

Meggie buruk buruk bakarak yanima geldi..

"Dogumgunumu getirdigin hale bak Zach. Neden?"

"Cunku o adam sana dokunamaz. Kimse sana dokunamaz. Sen benimsin..Seni seviyorum. Seni hep sevdim ve kimsenin sana yaklasmasina izin veremem."

Kahretmesin. Gercekten bunlari soylemis miydim. Meggie asiri saskin bi ifadeyle yuzume bakti.. Ne hissettigimi bilmiyordum. Tek istedigim Meggieydi. Ve o aglayarak odasina cikti. Tanrim ne olcakti simdi. Naptim ben..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir dostluk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin