Kadınlar Terkeder

39 1 0
                                    

Evet Meggie dudaklarinda can bulan sesiyle bana dönüp

"Gözlerin Zach.. Okudugum kitaplardaki gibi.. Hem var hem yok.. Sanki bana bir seyler anlatmaya calisiyorlar. Sanki bana uzanmak icin çırpınıyorlar. Gözlerin Zach.. Bana neden dünyadaki ışıkmışım gibi bakiyorlar?.. "

Meggie nin dudaklarindan dokulen sozlerle kalakalmistim. Anlamam biraz zaman aldi da denebilir. Benim boyle saf saf baktigimi gorunce

" Ne ? Yoksa sen farketmedin mi ?"

dedi Meggie ve gulerek gokyuzune cevirdi gozlerini. Yine bulutlari kendi dunyasindaki varliklara benzetmeye basladi.

" Bak Zach. İste şu. Kucuk balerinin yanindaki. Ne de guzel bir elbise de...."

O konusmaya devam ediyordu bense kendi dunyama dalmistim. Sahi benim gozlerim cidden Meggie ye boylesine vurulmuslar miydi? Ya da ben Meggie icin deliriyorsam bunu yeni mi farkediyordum?.

Evet tam uc yil once soylenen bu sozlerinin uzeri terkedilen bi evdeki esyalarin uzeri gibi ortulup birakilmisti. Meggie konuyu bir daha acmamisti. Bense o gun kendi icimde bir seyler bulmustum. Aşk tohumlari... Meggie nin sozleriyle can sularini almis filizler gibiydi icimdeki tilsim..

Asla asik olmazdim . O konusmanin yapildigi zamanda on bes yasindaydik. Simdiyse on sekiz. Ve ben uc yildir kendi icimde buyuttugum o salkimlarla cebellesiyordum. Meggienin kivilcimimi alevlendirdigi yuregim simdi tum dunyayi isitabilecek durumdaydi.

Evet asik olmazdim. Neden mi? Annem babam ayri . Cunku annem babami aldatti. Gozlerimle annemi baska bir adamin kollarinda buldum. Annemi seviyorum ama gorusmuyoruz. Sonucta babam bizim evimizdi. Ve annem de evimizi yikti . Evimize bize ihanet etti. Ve o zamandan sonra inandigim tek sey KADİNLAR ALDATİR. KADİNLAR BİRAKİP GİDER. KADİNLAR SEVMEZ. İste bu yuzden icimdeki atesi sondurmeye calistim hep. Bi kadina asik olamazdim. Bi erkek olarak aci cekmek terkedilmek hic cazip gelmiyordu. Hem boyle Meggie hep yanimda. Hep onunlayim.

Suanda da onun yanina gidiyorum. Beni terkedip terketmeyecegini bilemedigim icin askimin buyusunu gozlerinin onune dokemedigim o kadinin yanina gidiyorum.  İlk askimin yanina gidiyorum.

Bir dostluk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin