Ma trezesc cu o durere insuportabila de cap,vreau sa imi duc mainile spre cap dar nu pot.
Nu stiu unde sunt,nici nu pot vedea nimic din cauza intunericului.
Ce sa intamplat,incep sa ma panichez. Dupa cateva minute de panica aud niste pasi si un clinchet apoi sunetul unei usi ce se deschide,incep sa tremur si mai tare cand acea persoana intra in incapere si aprinde un bec.
Imi inchid ochii din cauza luminii.
-U-unde sunt? Vocea imi era usor ragusita si tremuranda,imi deschid ochii pentru a da de tipul de pe twitter .
-Esti in casa mea. Imi spune calm venind spre mine,ma sperii si ma dau mai in spate.
-De ce?Intreb in soapta incercand sa ma indepartez de el.
Observ cum se incrunta la mine urmand sa ma prinda puternic de gulerul bluzei pe care o purtam.
-Asculta papusel,aici vei sta de acum fie ca iti place sau nu,inteles!? Se rasteste la mine.
-Dar de ce? Ma uit la el tremurand usor.
-Pentru ca asa vreau eu!
-Dar eu nu! Ridic si eu tonul.
In clipa urmatoare palma lui face contact cu obrazul meu,frica dar si furia pun stapanire pe mine.
-Sa nu mai ridici tonul la mine,asta daca vrei sa mai misti! Imi spune apasat.
Mi-am lasat capul in jos,mici lacrimi formandu-se in ochii mei.
-Voi reveni peste o ora la tine,sper ca atunci sa nu mai ai fitele astea,pentru binele tau. Imi spune cu raceala in glas.
Sa ridicat si a iesit pe usa din lemn incuindo,nu stiu de ce o mai incuie daca mainile mele sunt legate de o teava.
M-am intins pe betonul rece,tot felul de ganduri acaparandu-mi mintea.
Oare Jungkook ce face,mi-a observat absenta?
Stateam intr-un subsol,cred,nu era prea primitor,imi era frg si frica.
Ce se va intampla cu mine? Voi mai putea sa il vad pe Kookie?
Fata imi era plina de lacrimi la gandul ca blondul ala nu ma mai lasa sa plec acasa.
Mi-am inchis ochii si am incercat sa ma calmez,la scurt timp am adormit.
---
-Trezirea! Sunt trezit de vocea blondului.
Imi deschid ochii si incerc sa ma ridic.
-Esti pregatit papusel? Ma intreaba ranjind.
-Pregatit pentru ce? Il intreb confuz.
-Vei vdea. Ma dzleaga si ma prinde strans de brat,scancesc la gestul lui.
Iesim pe usa dand de un hol destul de mare. Ma duce in alta camera,un dormitor mai exact.
Ma impinge pe pat cu un ranjet imens.
-Ce vrei de la mine? Intreb panicat.
-Stai linistit....te vei simti minunat. Cu asta fiind spuse se urca deasupra mea si incearca sa ma sarute dar ma feresc,asta enervandu-l,imi prinde barbia si ma saruta apasat eu ne raspunzandu-i.
Ma musca tare de buza de jos facandu-ma sa gem de durere,asta fiind ocazia lui pentru a isi introduce limba in gura mea. Ii simt mana libera cum si-o baga sub bluza mea,icerc sa il inping dar fara folos,era mai puternic decat mine.
Se desparte din caza lipsei de oxigen, ambi respirand sacadat.
Incepe sa plaseze saruturi pe gatul meu,reusesc sa il indepartez de mine dar nu pentru mult timp.
-Te rog lasa-ma sa plec!
-Nici o sansa papusel! Imi prinde mainile de bara patului cu niste catuse pe care nici nu stiam ca le are cu el.
-Nu imi mai spune asa!
-Nu crezi ca vrei cam multe? Ii pot simti raceala din glas.
Imi da jos bluza urmata de tricoul meu.
-I-inceteaza! Vocea imi tremura cand a inceput sa ma muste de gat coborand tot mai jos.
El nu da nici un semn ca ar vrea sa ma asculte,apuca intre dinti o portiune din pielea a gatului meu si musca tare de ea.
Am gemut puternic din cauza durerii,parea ca pe el il incantau gemetele mele de durere. Dupa ce imi lasa gatul in pace revine asupra buzelor sarutandu-le si muscandu-le incet,ma excita intr-un fel.
Cand i-am simtit mainile desfacandu-mi slitul pantalonilor am inceput sa ma zbat.
Mi-a desfacut pcioarele puandu-le in jurul lui.
Ma zbateam in incercarea de a ma lasa dar nu am reusit decat sa il infurii astfel,primindu-mi inca o palma peste obraz.
-Nu te mai zbate atat,iti va placea!
-Nu,te rog lasa-ma! Am tipat cand am vazut ca imi da pantaloni jos,la fel facand si cu ai sai
Puteam sa ii vad umflatura prin boxeri,mici lacrimi au inceput sa imi curga la gandul ca voi fi violat.
-Nu,te..te implor nu! A inlaturat si ultima componenta vestimentara de pe mine urmata de a lui,mi-a ridicat bazinul in sus el pozitionandu-se la intrarea mea.
Sa mai uitat o data la mine inainte de la ma penetra incet. Am scos un mic tipat de durere.
Treptat a marit ritmu miscarilor de dute-vino.
-Iesti..atat de stramt!
Respiram sacadat,imi arcuiam spatele din cauza miscarilor accelerate.
-T...te..rog o-opreste-te..ah! Vocea imi era ragusita.
Dupa ceva timp a terminat in interiorul meu iar eu pe abdomenul lui.
Obrajii imi erau rosii si plini de lacrimi uscate,sa pus langa mine si a adormit.
Stateam nemiscat si ma uitam in gol,lacrimile si-au facut iar aparitia pe obraji mei.
Ma simteam mizerabil,cum a putut face asta? Plangeam silentios,in final adormind si eu.
--------------------------------------------
Am venit si eu dupa atata timp cu un nou capitol,simt ca mor....seara trecuta mi-am petrecut-o in spital. Mda......multumesc celor ce voteaza la cartea asta plictisitoare
Imi place tare mult ca la capitolul anterior am 30 si ceva de vizualizari si....7 voturi :I
CITEȘTI
Un ultim dans
FanfictionYoongi--un criminal în serie,nimeni nu știe exact cum arata dar este cunoscut sub numele de Suga. Jimin--un simplu băiat căruia ii place sa deseneze,este petrecăreț și are lipici la femei. Împreună cu prietenul sau cel mai bun decid sa meargă la ce...