Timpul a trecut destul de repede.
Încerc sa nu îl mai supăr pe Yoongi.
Dacă ii pot câștiga încrederea poate pot pleca de aici.
Nu suntem singuri,aud ziua de multe ori mai multe voci de la parter dar niciodată noaptea.
Yoongi ma lasă să mă plimb prin casa, unele uși erau încuiate asa ca nu aveam cum sa întru în ele dar în general îmi plăcea sa stau în biblioteca. Acolo nu ajungeau zgomotele de la parter.
O data m-am întâlnit cu un roșcat destul de frumos.
Nu mi-a dat atenție dar am văzut cu coltul ochilor cum ma studia. Eram în bucătărie mersesem sa beau niște suc iar el a venit nu după mult timp, a luat o doza de bere și sa așezat pe canapea. Ma simțeam cam incomod asa ca am zis sa îmi termin cât mai repede paharul de suc.
Când am hotărât sa părăsesc încăperea am putut auzi un mic pufnet de la roșcatul de pe canapea.
L-am întrebat pe Yoongi cine era iar el a spus simplu '' doar un prieten".
-Nu te-ai plictisit?
Odată ce ii aud glasul blondului îmi întorc capul spre el.
-Nu, doar.....e liniștitor sa ma uit la stropii de ploaie ! Se apropie de mine și privește rapid spre geamul de lângă mine.
Oftează apoi ii aud iar glasul.
-Ce vrei sa faci azi?
Ma uit uimit la el,de obicei el spune ce sa facem iar în majoritatea cazurilor ajungem amândoi în pat goi.
Chiar trebuie sa ies de aici cât mai repede.
O săptămână jumătate cu el nu e ceva tocmai plăcut dar nici extrem de rău nu e. E sinistru de calm!
Acum doua zile am auzit niște sunete ce păreau a fi strigate...nu prea păreau ca erau de bucurie sau de placere. Proveneau dintr-o camera în care Yoongi mi-a spus clar ca nu am voie sa ma apropii de ea,la capătul holului.
-Ei bine...ce spui sa îmi spui câte ceva despre tine? Rostesc propoziția mai mult ca pe o întrebare.
Nu spune nimic,se duce spre pat cu o fata gânditoare.
Îmi face semn sa vin spre el asa ca ma ridic de pe scaunul pe care eram și merg spre el.
Își pune mâinile pe talia mea și se uita la mine.
-Tot ce ai nevoie sa știi e ca sunt un tip cu care nu te poți juca. Jimin îmi place sa te am în pat,corpul tău se potrivește cu al meu-îmi mângâie coapsa stanga-îmi place sa te aud cum strig din ce în ce mai tare atunci când ma adâncesc în tine sau când îți aplic mici pedepse.-Dar as vrea sa știu măcar ceva despre acest Yoongi!
-Yoongi nu spune lucruri personale nimănui!
-Dar dacă Yoongi ar încerca să îi spună lui Jimin nu cred ca s-ar sfârși lumea..
Oftează
-De ce tot insista Jimin?
-Pentru ca vrea sa știe!
-Uite ca Yoongi nu vrea! Spune răspicat.
-Nu-i corect! Când imi dau seama de tonul la fel de răspicat ma panichez puțin iar când ii simt mâinile strângând talia mea și ii vad privirea arzătoare am știut ca am dat-o în bara.
-Nu..nu am vrut..
-Jimin! Ma întrerupe el.
Nu spun nimic și continui sa ii vad privirea încruntata.
-Daca am zis ca nu...atunci nu rămâne!
Spune printre dinți.
-Da. Spun stins.
Vreau sa plec mai repede din casa asta!
Ma trântește între perne și îmi apasă pieptul dandu-mi de înțeles sa stau asa.
-Asculta aici-îmi prinde bărbia și își lipește fruntea de a mea- îmi ramai dator! Spune serios apoi ma săruta apăsat.
-Nu am frați sau surori, părinții mei nu ma plac, oamenii în general nu ma plac, stau de mult singur și am lângă mine un băiat ce urmează sa fie sleit de puteri! Spune toate astea foarte repede.
Wow nu credeam ca îmi va spune!
Ma uit la el uimit pana o încruntate se așează pe fata mea.
-Stai....care era ultima?
Un zâmbet viclean ii apare pe buze.
-Acum spune și tu ceva despre tine.
Îmi ignora întrebarea și isi pune mana pe piciorul meu frecând ușor interiorul coapsei.
Atingerea sa brusca ma face sa tresar.
-Ei bine...parintii mei ma iubesc, am un prieten ce îl consider fratele meu, îmi place sa dansez, stăteam de ceva timp cu cel mai bun prieten al meu într-un apartament...si..si nu îmi plac persoanele arogante!
Respir puțin sacadat deoarece mana sa a mai înaintat puțin mai în sus.
As minți dacă as spune ca nu îmi plăcea puțin dar doar puțin!
Îmi închid ochii când simt patul mișcându-se și respirația sa fiind foarte aproape de buzele mele.
-Poate într-o zi îmi vei arata cât de bine dansezi.
Vorbește la câțiva milimetri de buzele mele.
Am înghițit in sec când am simțit contactul dintre ele.
Sărutul nu a fost unul apăsat sau agresiv cum erau celelalte.
Oh..cred ca ma voi alege cu o durere de posterior.
Bărbatul asta chiar e în călduri!•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°••°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Sincer...nu prea am avut chef de scris acum.
Cum vi se pare capitolul? 🤔
E 2:00 :')
Mi-am cam pierdut din interesul de scris..
Pe data viitoare!
(adică când îmi aduc aminte sa mai postez și eu) XD
Scuze de greșeli dar am scris în graba!
CITEȘTI
Un ultim dans
FanfictionYoongi--un criminal în serie,nimeni nu știe exact cum arata dar este cunoscut sub numele de Suga. Jimin--un simplu băiat căruia ii place sa deseneze,este petrecăreț și are lipici la femei. Împreună cu prietenul sau cel mai bun decid sa meargă la ce...