Předělávka Eragon str.164
,,Takže co teď?''zeptal se Eragon a rozhodil ruce.Máš nějaký nápad,Safiro?
Ne.
,,Je to na tobě,''řekl Brom.,,Tohle je tvoje výprava."
Eragon rozzuřeně zatnul zuby a odešel stranou od Broma se Safirou.
Když už byl skoro mezi stromy, kopl do něčeho tvrdého.Byla to aktovka s papíry.Rozrušeně ji přinesl Bromovi. ,,Podívej co jsem našel.''
Brom aktovku vzal a papíry vyndal.Chvíli si je pročítal.
,,Co je to?" zeptal se Eragon a podíval se na papíry, které Brom již odložil.
,,Vypadá to na nějaký scénář. Podle údajů to má být film.''
Otočil stránku a jeho chundelaté obočí vytvářelo písmeno V. Vrásky na čele se mu prohloubily. Eragon ho nikdy neviděl tak rozčíleného.
,,Děje se něco Brome?" zeptal se.
,,Samozřejmě, že se něco děje Eragone!!! Taková troufalost! Oni se snaží zfilmovat naši cestu, ale vypadá to že ani neví proč jsi z Carvahallu utekl! Nepočítám to, že se podle toho filmu chováš jako egoistický blb a mě jde jenom o to, že se musíš dostat k Vardenům přičemž v Carvehallu nejsem ani vypravěč a Carvahall samotný je v držení krále!"
,,Ty znáš Vardeny?"
Brom na něj pohlédl a dal tím jasně najevo, že o tom nehodlá mluvit.
,,Změna plánu Eragone.Vím, že se chceš pomstít, ale tohle jen tak nemůžeme nechat.Místo ra'zaků jdem pronásledovat toho člověka co se nám snaží zničit pověst."
.............
U Bromova přítele Jeoda zjistili kde dotyčný bydlí. Žil na Helgridu.
...........
Eragon se Safirou přistáli v jedné Helgridské jeskyni.
Eragon prošel jednou chodbou a narazil na filmový ateliér.
,,A čekal jsem tě Eragone." osloví ho jeden muž co sedel na plátěné židli s dřevěnou konstrukcí a nápisem režisér.
,, Tak šup na plac!A ať to odsejpá.!A proč ses obarvil?Říkal..."dál to nedopověděl jelikož si ho Eragon přitáhl k sobě, aby k němu byl zády a pod krk mu dal dýku.,,Zkus utéct a podříznu ti krk.." :zašeptal hlasem ze kterého se muži, kterého držel zvedly vlasy ze zátylku.
,,Jmenuji se Eragon Stínovrah přezdívaný Ohnivý meč a mým drakem je Safira Zářivá šupina. Jsme tu kůli jisté záležitosti s tím filmem, jelikož to co jsi napsal není pravda."řekl a jelikož se režisér cukal, přitlačil mu dýku ještě blíže hrdlu.V duchu zavolal Safiru.,,Hlídej ho." řekl a dlaní se dotkl kotoučů filmové pásky.,,Brisingr!''zašeptal a kotouče se rozhořely.Z fimu nic nezbylo a jelikož se režisér pokusil utéct Safira ho zabila.
Ten film nikdy nepřišel do kin a všichni žili šťastně až do doby kdy je začal znova štvát Galbatorix což bylo ihned po tom co se dozvěděl, že jeho sluha, který se měl postarat o to aby snížil morálku Vardenů (film) zemřel.
ČTEŠ
Film Eragon a proč ho nenávidět
RandomZaručený důvod proč spáchat sebevraždu... Staré hodnocení... #826 v nezařaditelné #275 v nezaředitelné #181 v nezařaditelné #109 v nezařaditelné #84 v nezařaditelné #69 v nezařaditelné #60 v nezařaditelné #52 v nezařaditelné #37 v nezařaditelné?(I l...