Slovo na úvod :
1)Ano, jestě žiju
2)Ano, vím že nejsem aktivní.Každopádně k jádru věci
Přemýtala jsem o této věci... knize... soupisu?... No to je jedno, přemýtala jsem tak nějak o téhleté publikaci a vzpoměla si, že jsem tu kdysi zmínila fakt že eragon zůstal negramot, zatímco Eragon se naučil číst. A napadly mě hned dvě otázky.
První byla spíš filozofická: Jesliže ve filmu neumí tzv. hlavní protagonista číst, nevypovídá to něco i o těch co to sledují? Vemte si, kdo šáhne napoprvé raději po filmu než knize? Ti co na ten film narazili náhodou a nevědí, že kniha existuje (potom to obvykle zjistí a ve většině případů čtou předlohu) a ti jsou moc líní číst, popřípadě jsou negramotní a proto raději šáhnou po filmu, kde většina věcí z knihy není (v našem případě tam není nic až na jména a design Durzy).
Nicméně pokud si někdo následně přečte knihu zjistí co všechno bylo špatně a může film zpětně zkritizovat.
Problém nastává s těmi co viděli pouze film, protože jim mnohdy uniknou důležité informace : Vztah Broma k Eragonovi nebo jeste.... Eeee... Dál už mě nic nenapadá.
A tímto se dostavame k druhé otázce: Nebyl náhodou tým co to točil plný negramotů?
Ano, neříkám nemohli videt film, když ho mají točit, ale stejně ...Počkat ...on tam byl vlasně přítomen i Paolini...*BunnyLucy vyhodí papíry svých doměnek do vzduchu na způsob Sheldona Coopera*
Jak....Tohle...může... Být.... Možné....
Dávalo by to perfektní smysl... Nemohli to natočit pořádně když neumějí pořádně číst, tak si přečetli seznam postav...
Já...Ne na tohle nemám nervy. Tady se člověk jednou snaží obhájit fakt, že si někdo nemohl dovolit školu a skutečnost že ten film je tak špatný není jejich chyba a hned tam vleze něco co tu obhajobu smete ze stolu.
Tak já nevim.
Buďte zdraví a dávejte na sebe pozor
BunnyLucy
ČTEŠ
Film Eragon a proč ho nenávidět
RandomZaručený důvod proč spáchat sebevraždu... Staré hodnocení... #826 v nezařaditelné #275 v nezaředitelné #181 v nezařaditelné #109 v nezařaditelné #84 v nezařaditelné #69 v nezařaditelné #60 v nezařaditelné #52 v nezařaditelné #37 v nezařaditelné?(I l...