1. Kihívás

8 1 2
                                    

Kedves unicornbogyo :D

Köszönöm szépem a lehetőséget :D eddig megúsztam a kihívásokat és most te megtörted a jeget! (Szóval lehet béna leszek, nézd el nekem) :'D

Kérdések: 

1.Hány órát alszol naponta?

Átlagban 8 órát alszok félórával több kevesebb ez szokott változni, de kicsinyke szervezetem igényli az alvást ^^ és még tudnék tovább aludni..

2.Honnan jött az ihlet a könyvedhez?

Mindig is szerettem volna írni, elsőnek Jack London kutyás könyvei (Fehér agyar, éneklő kutya) ragadtak meg, viszont akkor még nem volt elegendő szókincsem és a helyesírásom is pocsék volt (jah várj az most is az :D csak valamennyivel javult). Szóval 12-13éves fejjel első nekifutásra nem sikerült, pedig már volt egy ihlet egy történethez, de nem tudtam papírra vetni. Néhány éve kezdtem el olvasni, 18 évesen (most 22 vagyok) ami meghozta a kedvemet az olvasáshoz az Eragon sorozat volt. Imádom a sárkányokat, a mágiát, tehát mondjuk ki a fantasyt. ^^ Miután elolvastam a könyveit úgy éreztem nekem is lenne egy sárkányos ötletem, akkor kezdett el formálódni a fejemben egy gondolat erről a történetemről, amit néhány napja publikussá tettem. (Ami amúgy nagyon nehéz lépés volt és tényleg olyan, mintha egy darabot tépnének ki az emberből, de úgy érzem nem fogok csalódni, mert jó emberek vannak a Wattpadon) :) Szóval egy sárkányos alapötletből indult, de azóta annyira sokat változott, hogy nem tudom leírni a variációk számát. Azt vettem észre, hogy a történetem velem együtt változott és alakult, lassan, hogy kezdek kiforrni a történet is kezd megállapodni ebben a verzióban. :D 

3. Fiú vs lány barátok?

Több fiú barátom volt, de mostanában a munka leköt, így csak a legjobb barátnőmmel tartom a kapcsolatot, majdnem napi szinten. Viszont van egy fiú legjobb haverom is, de vele csak heti egyszer vagy kéthetente egyszer találkozunk, de a történet és a világom így kerek. Mert van amit csak az egyikkel vagy csak a másikkal tudok megbeszélni, szerintem mindenkinek szüksége van a másik nemből is egy "legjobb barátra".   

4. Milyen embernek tartod magad?

Túlságosan kedves és segítőkész embernek tartom magam, akit kitudnak használni, ezért nagyon odafigyelek mikor húzzam meg a határt. Másrészről a kedvességem mögött hatalmas nagy bizalmatlanság lapul, egy mosolyt látsz rajtam, de senki nem tudja az életemet, csak azok akiket beavatok, én nem vagyok egy nyitott könyv. Mindezt az okozta, hogy sokat csalódtam már az emberekben, így mindig úgy vagyok vele, hogy kell az a 2lépés távolság, hiszen nem kell mindenkivel puszipajtásnak lenni. A csalódások miatt sokszor embergyűlölőnek érzem magam, ami persze furcsa mert én magam is az vagyok, de aki hasonlóan érez mint én, az tudja miről beszélek. Amikor szívesebben vagy egymagad, mert egyszerűen már nem vagy kíváncsi arra mivel bánt meg a saját fajtársad.  

5. Népszerű vagy népszerűtlen vagy?

Igazából ez életem során változó volt. Általános iskolában nem voltam népszerű, középszinten álltam átlagosnak mondanám magam. Középiskolába érettségi előtt menő voltam, folyamatosan új ruhákat vásároltam magamnak, voltak olyan tantárgyak amiből profi voltam és a többieket korrepetáltam. Ez volt a történelem ^^ amit emelt szinten végeztem érettségin is és ötös lett, ennek a jegynek köszönhetően jutottam be Tanárképzőbe. Szóval érettségiig szuper volt minden :D érettségi után elvégeztem egy tanfolyamot, ami 2évig tartott ez volt a Logisztika, ami még most is jól jön számomra, ott tanultam meg rendesen matekozni. Viszont itt nehezebb volt az életem... volt egy nagy ellenségem, aki nagyon bunkó volt velem, közbe délutánonként munkahelyre jártam, ahol a főnök tiport lelkileg a sárba... Ott abban a helyzetben öngyilkos akartam lenni. Barátnőm emelt ki a szarból és volt, hogy ő fogott vissza buta tettektől... végül kiderült, hogy a drága osztálytársamnak csak tetszettem és a szapulással fejezte ki mindezt a kis drága... :'D a szar főnököt meg otthagytam.. ezt javaslom mindenkinek, ha ilyen helyzetben vagytok, sose menjen az életetek és lelketek rovására a munka. Most pedig levelező tanfolyamon végzem a Tanárit, itt most megint átlagos vagyok. Mondjuk ebben a korban már nem fog annyira számítani a menőség, itt már csak mindenki azzal lesz elfoglalva hogyan kivitelezze az életét. Csak azok foglalkoznak majd másokkal és a menőséggel, akik kurvára ráérnek :D én nem érek rá.

6. #mendesarmy?

 Most lehet nagyon gáz leszek, vagy már csak az a baj, hogy öregszek... de fogalmam sincs mit jelent ez :'D valaki segítsen ki

7.Mi a véleményed a Kpopról? 

Nagyon tetszik! - határozottan és meggyőzően bólogat - Fogalmam sincs már megint :'D és rájövök, hogy gáz vagyok és népszerűtlen itt Wattpadon.. 

8.Legnagyobb félelmed? 

Jelenleg a hangyák :D de ha lesz gyerekem, akkor szerintem az, hogy ne veszítsem el soha.

9.Legnagyobb álmod?

Nyerni a lottón :) és megoldódna minden gondom, nyitnék egy lovasfarmot és gyerekeket oktatnék lovaglásra, alapítanék egy rendes kiadó céget, ahol nem a külföldi írókon lenne a hangsúly, hanem a magyar írókon. Vennék a pénzből egy hatalmas akváriumot és spéci felszerelést hozzájuk ^^ imádom az akváriumokat. Meg persze legyen egy szép ház, ha még maradna akkor esetleg nyitnék egy kávézót is ahol könyveket is lehet olvasni. 

10.Vallásos vagy? 

Isten velem van, de én nem vagyok vallásos :) 

Köszönöm szépen a lehetőséget és hogy elolvastátok.

Kihívottak:

AlexiaJohnsonBosz

amy_hungary



Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Apr 26, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Kihívások, díjakOnde histórias criam vida. Descubra agora