*172

577 54 40
                                    

✔ apreciată de alexoc, alexerriefp și alți 930

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

✔ apreciată de alexoc, alexerriefp și alți 930.592
@news.star.pop "Se pare că Perrie Edwards din Little Mix și fotbalistul Alex Chamberlain au fost văzuți astăzi în centrul Londrei. Pare că cei doi s-au împăcat. E adevărat?"

@zayn Poftim?

@jadethirlwall Minciuni! Perrie a fost cu noi astăzi!

@alexerrie Daaa, omg! V-ați împăcat?

@jesynelson Afirm. @jadethirlwall

@gigihadid Eram sigură! Zayn, sunt aici dacă vrei să vorbim. ❤ @zayn

@perrieedwards Nu pot să cred ce acrituri pot fi unii! Zayn, poza asta e făcută când eram cu Alex! Crezi că aș putea să te înșel?

@gigihadid Vorbim despre domnișoara Edwards. 😂

@jadethirlwall Ascultă aici, târâtură! Tu ești mai domnișoară ca toată viața lui Perrie! Și oh, poate că nu te-aș fi jignit dar te-ai luat de Perrie! Te iei de ea, te iei de mine!

@bellahadid Ușor, fata Disney. Ți se urcă faima la cap. 😂

@niallhoran Ai grijă cum vorbești cu fata mea!

@harrystyles Vouă vi s-a urcat faima la cap încă din burtă. @bellahadid

@bellahadid Tu ce te tot bagi, gay-ule!

@louist91 Mai bine un gay, decât o bitch. Știi ce zic, mwah! @bellahadid

@trishamalik1069 Fetelor, am să vorbesc cu mama voastră pentru ceea ce faceți voi pe instagram.

@littledirection Numai 🐍🐍🐍 aici. Eu una o cred pe Perrie și știu că nu e în stare să-l înșele pe Zayn.

@pezz_fan Total de acord. @littledirection Cât trebuie să îndure fata mea...

@yolanda.hadid Trisha, știu că nu e frumos să se dușmănească atâta, dar mai răi sunt ceilalți decât fetele mele. Așa că nu trebuie să vorbim nimic.

@trishamalik1069 Familie de nebuni!

Vezi toate cele 1.492.30 de comentarii

"Perrie. Sunt dezamăgit de tine!"

Vorbele lui Zayn încă îmi răsunau în minte.
E inacceptabil ceea ce se întâmplă.
Credeam că mă va crede, dar nu, a ales să creadă tâmpeniile de pe instagram.
Fetele sunt dovada mea și nici asta nu vrea să creadă.

Și, am ales să plâng. Nu știu dacă are de gând să se întoarcă în noaptea asta.
Dar aleg să-i trimit un mesaj cu ceea ce simt în acest moment.

"Perrie?"

Fetele ca întotdeauna, au dat buzna în camera mea, ceea ce m-a făcut să plâng și mai tare când am simțit dragostea ce mi-o poartă toate trei.

Sunt mereu acolo și le mulțumesc pentru tot. Fără ele sunt un nimeni.
Nu aș putea trăi fără ele.

Tot ce știu e că m-am lăsat moale în brațele lui Jade, apoi am adormit cu gândul la băiatul care îmi face inima să tresară doar când îi aud vocea.

Instagram // Zerrie FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum