197%

443 39 19
                                    

✔ apreciată de perrieedwards, jadethirlwall și alți 5

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

✔ apreciată de perrieedwards, jadethirlwall și alți 5.382.292
@zayn Ei bine, iubito, am să-ți spun atâtea dar niciodată nu știu cu ce să încep. Să-ți spun ceva ce nu știi? Nu există! Mereu îți spun cât de frumoasă ești. Mereu îți spun că ești cea mai perfectă femeie din viața mea. Mereu îți spun că te iubesc. Mereu îți spun că ești TOTUL! Ești cel mai bun lucru din viața mea! Ești singura femeie pe care o voi iubi până voi închide ochii. (excluzând-o pe Annays, ea este pe primul loc). Ți-aș mai spune mii și mii de cuvinte. Cum ar fi, îți mulțumesc pentru a treia oară că mă faci cel mai fericit bărbat din lume. Îți mulțumesc că îmi oferi șansa să fiu tată pentru a doua oară! Te iubesc necondiționat și nimeni și nimic nu ar putea să ne despartă vreodată! Al tău, Zaynie! @perrieedwards

@zayn a oprit comentariile

Am citit și ultimul rând, apoi l-am zărit pe Zayn în tocul ușii stând și zâmbind.

Mii de lacrimi mi-au năvălit chipul în timp ce Zayn veni spre mine și mă trase în brațele lui.

"Te iubesc atât de mult! Nu-mi văd viața fără tine! Iubitule, îți multumesc că mă faci să mă simt ca o prințesă și că mă faci cea mai fericită femeie din lume!" mi-am spus cuvintele de mulțumire, apoi ne-am unit buzele într-un sărut plin de pasiune și iubire.

"O Doamne! Plâng! Știam că ești gravidă!" Skyler dădu buzna în camera noastră.

Sări lângă noi, trăgându-ne în brațele ei.

"Ei bine, se pare că familia noastră este aproape complet fericită." zâmbi Zayn.

"Poftim? Fără noi, în niciun caz!" băieții alături de fete năvăliră în camera noastră.

Primii care ne-au felicitat au fost Jade si Niall.

"Damn Pez! Nașă și mătușă pentru a doua oară!" chițăi Jade.

I-am zâmbit apoi i-am lăsat și pe restul să ne felicite.

Eram fericiți.

Eu cu Zayn, Skyler și viitorul bebeluș.
Jade cu Niall.
Harry cu Cara, pentru că da, s-au împăcat.
Liam cu Sophia (și îi adoram la nebunie).
Și în final, Louis cu Eleanor.
Și Doamne! Era să uit de Jesy cu Harry, sau James ca să nu încurcăm și Leigh-Anne cu Andre.

"Vrem să facem și noi un anunț!" Jade bătu cu lingurița în paharul ei.

O liniște mormântală ne acoperi așeptând anunțul lui Jade și Niall.

"Ei bine, cu două zile în urmă am fost la doctor după cum bine știți. Toate amețelile și stările de vomă mi-au dat de veste că...bebelușul nostru e pe drum." răsuflă ea după ce făcu marele anunț.

Am început să aplaudăm, apoi am fost prima care a felicitat-o.

"Jade, mă bucur atât de mult! Bebelușii noștri se vor juca împreună și vor fi cei mai buni prieteni, așa ca noi!" am zâmbit, câteva lacrimi rostogolindu-se pe obrajii mei.

Jade le-a șters, apoi m-a îmbrățișat.

Instagram // Zerrie FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum