"W życiu piękne są tylko chwile" jak w piosence Marka Grechuty, to dość znany cytat. Według niego i wielu podobnych, życie składa się z drobnych momentów, które po sklejeniu w całość mają oddać piękno świata i to na nie należy zwracać uwagę w życiu. Tak naprawdę, wiele w tych słowach prawdy.
Pewnego dnia, pewna osoba namówiła mnie do prowadzenia pamiętnika. Miałam w nim zapisywać same dobre rzeczy, które przydarzyły mi się w danym dniu lub mogłam zapisywać tam całe radosne historie. Moja skrupulatność zmusiła mnie do podsumowywania co wieczór każdego dnia. Zawsze starałam się coś napisać, nawet o tym, że chociażby słońce mocniej zaświeciło. Po jakimś czasie przestałam go prowadzić. Raz otworzyłam znów pamiętnik i zaczęłam czytać stare wpisy. Wiecie co? Wzruszyłam się. Było to doskonałe doświadczenie. W tamtym czasie borykałam się z problemami, chodziłam smutna. Czy na siłę szukałam szczęścia? Nie, wręcz ratunkiem okazywał się wieczorny rytuał przy pamiętniku. Przypomnienie sobie ile rzeczy na pozór niezauważalnych spotkało nas w danym dniu było jak kubeł zimnej wody. To ćwiczenie pozwoliło mi dojrzeć pozytywy w najbardziej ponure dni. Miło mi jest otwierać ten pamiętnik, dlatego myślę że miło będzie także wstawiać gdzieś takie zdjęcia.
W tej książce znajdą się moje własne "chwile", które nieraz uchwyciłam przypadkowo, niektórych zaś wyczekiwałam. One zaowocowały moim popołudniowym spacerom czy pobódkami o 05 rano w okresie wakacyjnym.
Oto kilka zdjęć, które udało mi się uchwycić w odpowiednich momentach, które uznałam za wyjątkowe i magiczne.
Cieszmy się małymi rzeczami, a szczególnie tymi które widoczne są przez kilka minut, ponieważ rzeczy jak pogoda czy krajobraz zmieniają się z minuty na minutę. Pozwólmy sobie na chwilę refleksji i spójrzmy jaki świat dookoła potrafi być urokliwy!Serdecznie zapraszam!
CZYTASZ
Photobook | ItamiMei_san
De TodoCieszmy się małymi rzeczami! Oto kilka zdjęć, które udało mi się uchwycić w odpowiednich momentach, które uznałam za wyjątkowe. Będzie to spojrzenie na świat z troszkę psychologicznej strony. Zapraszam! Wszelkie zdjęcia i pomysły umieszczone w książ...