BÖLÜM 1
MOLLYNE HENDSON
Güneşin rahatsız edici ışıklarıyla gözlerimi araladım. Esnedim tabi bir yandanda saate baktım. Gece geç yatmanın zararları işte.Off. Okula yarım saat geç kalmışım. Hızlıca yataktan çıktım tabi buna çıkmak deniliyorsa. Anneme gerçekten çok sinirlenmiştim. Okulun ilk günü ve ben geç kalmıştım. Tamam normalde olsa geç kaldığımı bilip kalkmaya üşenirdim. Ama bugün okulun ilk günü ve okulumu görmek istiyorum. Annemler beni başka bir özel okula yazdırmışlar lise sondayım ve okulumu şimdimi değiştiriyorlar aslında o kadarda kötü sayılmaz. Eski okulumu sevmezdim hepsi kendini begenmiş beyinleri gelişmemiş bir toplulukmuş gibi gelirdi. Evet hepsi dedim tek takılırım. Bunları düşünürken kıyafetimi giyindim sade bir makyaj ve hazırım. Annemin beni neden kaldırmadığını merak ediyorum. Odamdan çıktım merdivenlerden inmeye başladım''Annee'' ses yoktu. Bir kez daha seslendim ''Anne'' ses yoktu. Merdivenlerden inmiştim oturma takımının yanındaki sehpadaki notu görmem uzun sürmemişti.
NOT:Kızım Babanın işleri çıktı yurtdışına çıkacağız.1 Ay gibi bir süre olmaya biliriz.Bu arada Eric belki seninle berabet kalabilir :) Seni seviyoruz
-Annen
Tamam gitmelerine sevindim. Başı güzeldide sonunu pek sevmedim Eric'i pek sevmem.Bir kez daha böyle olmuştu ve o 1 ay uykusuzluktan ölcektim. Eric sayesinde her gece kız inlemelemerinin yada çığlıklarının uykumu kaçıracagını bilseydim Otele taşınırdım. Ben taşınırdım çünkü ona girmesini söylediğimde beni tersliyor ve benim korunmam gerektiğini söylüyor. Çocuk değilim 18 yaşıma girdim ve kendi kararlarımı verebilirim. Moralim bozulmuştu okula gitmekten vazgeçtim.Arabama bindim ve alışverişin iyi gelebileceğine karar verdim...
Alışverişimi bitirdim saat 3pm olmuştu. Eric aramıştı ve akşam evde olacağını söylemişti ilk tepkim SAKIN GELİYİM DEME SENİ SALAK olsada beni ikna etmişti...
Eve geleli 2 saat oluyor. Aldıklarımı yerlerine yerleştirip aşağıya indim. Flim izlemek istiyordum ama hep flimin yarısında uyuya kalıyordum. 'Eric gelince uyandırır'düşüncesiyle flim izlemeye başladım. Evet flim nerdeyse bitti ama uyumadım aklım Eric teydi. Geleceğini söylemişti ve gece yarısı olmadan mutlaka burda olurdu ama şuan yok. Aradım ama açan yoktu. Son kez arıyacağım yine açmassa polise haber vereceğim. Çalıyor 10 saniye sonra açıldı açıldığında bir çığlık bu Eric'in sesine benziyordu. Konuşamıyodum galiba bunu telefonun karşısındaki anladı ki ''Merhaba Molly'' hey bu Eric'in sesi değildi ve ismimi biliyordu. ''m-merhaba'' sesim kısık çıkmıştı.''Eğer Eric'i kurtarmak istiyorsan Molly birazdan sana atacağım mesajdaki adrese gel ve yanında para getir'' para önemli değildi ama ne kadar? ''Ne kadar istiyorsunuz'' sesim korkakça çıkmıştı ve zaten öylede korkuyordum.''Mesaja bak Molly'' telefonu kapatmıştı. Ve anında Ericten daha doğrusunu telefonu açan kişiden mesaj gelmişti.Para fazla bir miktar değildi tabi benim için ama belli ki Eric ödeyememiş.Evden çıktım ve arayı hızla adrese doğru sürmeye başladım.
ERİC
Karnıma bir tekme daha atmıştı.Her yerim ağrıyordu o şerefsiz bilerek o telefonu açmıştı. Molly benim en eski arkadaşım ve değerini kendisi bilmesede fazlaydı.Onu böyle şerefsizlerden koruyordum. Taki bu işe karışana kadar. Kıvırcık saçlı olan geldi ve ''Durun kız geliyor'' dedi bunu duymamış olmak istersim ''ONU BU İŞE KARIŞTIRMAYIN ŞEREFSİ-'' cümlemi bitirememişti. Çünkü kıvırcığın attığı tekme ile tekrar yerle birleştim.
Molly
Gelmiştim kimse yoktu. Taki mesaj gelene kadar ''ERİC=Parayı 15 adım ileri git ve koy. Sonra eski yerine geç.'' Hızla adımlarımı artırıp parayı koydum ve geri eski yerime döndüm. 5 kişi ve Eric gelmişti. Erici arasından ikisi itmişti ve sendelenip düşmesini sağlamışlardı sokağın loş ışığında yüzlerini yarım görmüştüm.
Öncelikle Nasılsınız ? Hikayem 1D ile alakalı ama Lütfen Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin ve okuduktan sonra lütfen arkadaşlarınızada öneriseniz mutlu olurum :)) Opüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİVE FOR LİFE
Teen Fiction''BANA AŞIK OLMANI BEKLEMİYORDUM ÇÜNKÜ SANA YAPTIKLARIM CANINI ACITMIŞTIR'' gerçek aşktan eksik kalan Zayn ve bulacağı aşkı bırakmak istemeyen Molly.