2. Fetitele Powerpuff

37 1 1
                                    


Cateva date:

Difuzare: 1998-2005

Creator: Craig McCracken

Descriere:

  Serialul se învârte asupra trei fetițe, Blossom, Bubbles și Buttercup, cunoscute ca fetițele Powerpuff, care dețin din naștere superputeri. Au fost create prin combinarea ingredientelor zahăr, condimente și tot ce-i drăguț (sugar, spice and everything nice în engleză) la care s-a adăugat accidental elementul X (engl.: Chemical X). Ele își dedică viața luptei împotriva criminalității și a răului din lume în orașul Townsville, alături de creatorul și totodată tatăl lor adoptiv, Profesorul Utonium.  

Pareri proprii:

 De cand eram mic, imi tot placea sa ma uit la acest serial, cred ca e unul dintre singurele seriale care s-ar crede ca doar fetele s-ar uita la acest desen animat, doar ca majoritatea copiilor si au petrecut timpul uitandu-se, mie unul  nu mi-se pare chiar doar pentru fete. Ideile chiar sunt originale, actiunea foarte comica deasemenea. Cat si numele orasului Townsville, este real. Acest oras se afla in coasta de est a Australiei.

 Acest oras se afla in coasta de est a Australiei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Cat despre personaje, imi par ok. Imi aduc aminte ca ele 3 mai aveau o sora parca. Una in mov, Bunny parca o chema? Si ea nu a iesit normal, era mai mare si mai deformata decat ele. Mereu aveam impresia ca Mrs. Keane (invatatoarea) are sa se casatoareaca cu Prof. Utonium, ca daca imi amintesc bine ea intr-un episod a scris la tabla multa materie de matematica de liceu sau chiar de facultate. Personajul meu preferat este Mrs. Bellum prin prezenta ei si curiozitatea prin ai vedea fata, dar el (eng. HIM). Imi aduc aminte de multe episoade si am amintiri placute. Nu am urmarit versiunea recenta din 2016, 2017? Dar, s-ar putea sa nu imi placa.

Parerile voastre?

This is... Pareri proprii cu si despre desenele animateWhere stories live. Discover now