2-הבעיה בבנים..

5 0 0
                                    

אחרי שאני רשמתי על דף השמות מי מביא מה וגם סימנתי מי הגיע להצגה באשכול ושלחתי לקבוצת הוואצאפ הכיתתית את הרשימה מי מביא מה והתדכנתי את המחנכת מי בא ומי לא והיום עבר.
הלכתי הביתה ובדרך שמעתי את השיר האהוב עליי .
בדרך ראיתי אנשים שאני לא מכירה מסתכלים עליי ובוהים בי כאילו נפלתי מאיזה חור, לא הבנתי עד ששמתי לב שהתיק שלי כולו פתוח והסתובבתי אחורה וכל הספרים שלי נפלו, הוצאתי את האוזניות "יופי רק לי זה יכול לקרות " גילגלתי עיניים והלכתי לאסוף את כל הספרים בחזרה והורדתי את התיק שלי ושמתי אותם שם וסגרתי את התיק ככה שלא ייפתח יותר, כולי אדומה..איזה פאדיחות..
כמה בנים עברו והסתכלו עליי אבל לא כלכך הראיתי עיניין וגם הם..
הלכתי הביתה ונזכרתי שאמא שלי ביקשה ממני לעשות קניות לחג משפחתי שלנו.
נכנסתי לסופר "הממ אוקיי אז חלב..יש..עכשיו שוקולד...אוקיי.. ביצים...יופי " לקחתי את המצרכים והלכתי לקופה , שילמתי והלכתי הביתה, אחרי 5 דקות הגעתי ושמתי את המצרכים על השולחן והלכתי לחדר ושמתי את התיק על המיטה ונפלתי על המיטה "אוחח כמה טוב לראות אותך עוד פעם " חייכתי והתכרבלתי עם השמיכה שלי, חושבת לעצמי שהפעם יהיה לי טוב שנץ קטן אבל כמו תמיד..האחים שלי..נכנסו בצעקות הביתה "אני אהרוג אותך! סתום!" "אתה אתה זה שזרקת את הכדור ותקעת אותו על העץ! מה נאמר לאבא?!" אם לומר את האמת..נמאס לי מכל הריבים האלה, מה זה משנה מי תקע את זה שם, העיקר שזה תקוע שם וצריך איכשהו להוציא את זה..לא ככה?
"אמה בבית?" שמעתי אחד מהם שואל והם נכנסו לחדר שלי "היי אמההה" הם הסתכלו עליי וחייכו ואני חייכתי אליהם בחזרה "היי היי" התיישבתי על המיטה "נו...מה קרה הפעם?" הסתכלי עליהם "הוא תקע את הכדור על העץ!" אחד מהם אמר והצביע על השני .
גילגלתי עיניים וקמתי "טוב מספיק עם זה כבר כשאבא יבוא תספרו לו הוא לא יעשה לכם שום דבר  ותבקשו ממנו להוציא לכם את הכדור...מה הבעיה?" אמרתי והלכתי למטבח להכין להם לאכול.
אחרי איזה שעה אחרי שהם אכלו ואני אכלתי הלכתי לחדר ונשכבתי על המיטה שלי עוד פעם.
"אמה יש מישהו בדלת!" אחים שלי קראו לי ונאנחתי והלכתי לדלת ופתחתי אותה וראיתי את חברה שלי עם דמעות בעיניים מיד לקחתי לה את היד והכנסתי אותה פנימה וסגרתי את הדלת והלכתי לחדר וסגרתי את הדלת של החדר שלי והושבתי אותה על המיטה שלי והתיישבתי לידה "היי היי מה קרה מרי??" הסתכלתי עלייה , היא כולה אדומה, כל העיניים שלה רטובות מהדמעות .
היא הסתכלה עליי עם מבט כאוב "ליאם... הוא... הוא" היא ניסתה לדבר אך לא יכלה בגלל הדמעות
"הוא מה מרי?? מה קרה??!" החזקתי לה את היד והסתכלתי עלייה .
"בן של זונה הוא...הוא חתיכת בוגד זה מה שהוא" היא התחילה לבכות יותר ואני קירבתי אותה וחיבקתי אותה חזק וליטפתי את הגב שלה "מאיפ  לך לדעת שהוא בגד בך מרי?? אולי זאת טעות??" ניסיתי לשנות את צורת החשיבה שלה..
"ראיתי אותו היום מנשק את טיילור..בהפסקה הגדולה...מאחורי הקפיטריה" היא אמרה עם קולה השבור , אוח בנים..."אבל אולי...אולי היא זאת שבעצם יזמה את הנשיקה ולא הוא?? " טיילור היא ה"זונה" בבית הספר. כן למרות שאנחנו רק בני 16 היא שכבה עם כמעט חצי מהשכבה..
"אבל מה זה משנה אמה?! הוא זרם איתה!" היא צעקה מעט וראיתי איך היא נשברת עוד ועוד יותר , ריחמתי עלייה, מגיעה לה באמת מישהו שיכבד אותה, שיעריך אותה, שבאמת יאהב אותה ולא יתנהג אלייה כאילו היא עוד איזו אחת שאפשר לבגוד בה.
"ששש מרי אני יודעת שזה כואב אבל את תעברי את זה! ואני פה בשביל לעבור את זה איתך! אני לצערי לא יכולה לקחת את הכאב לעצמי ממך אבל אני יכולה להיות פה בשבילך ולתמוך בך ותאמיני לי את ילדה מהממת מושלמת חכמה משקיעה ומגיע לך גם מישהו חכם ומשקיע ומישהו שבאמת יאהב אותך! לא כמו הליאם הזה..הוא מזוייף.." אמרתי לה וחיבקתי אותה עוד פעם, הלוואי ובאמת יכלתי לקחת ממנה את הכאב , אני שונאת לראות אותה ככה, היא באמת חשובה לי! אוח אני לא יכולה לחכות עד שאני אראה לליאם הזה מה אני יכולה לעשות על זה שהוא שבר לחברה הכי טובה שלי את הלב! "אמה.." האחים שלי נכנסו עם השלט של האקס בוקס שבור , הסתכלתי עלייהם "תגידו אתם רציני סתומים?!" נאנחתי ומרי הסתכלה על זה ועליהם וצחקקה קצת וצחקקתי גם והאחים שלי גם ציחקקו "אמ...מה..מה אנחנו אמורים לעשות עכשיו?" הם שאלו "לא לספר לאבא! זה בטוח!" צחקתי והסתכלתי על מרי שצחקה גם , האחים שלי צחקקו והלכו לחדר שלהם להסתיר את השלט "אחים שלך זה משהו..." מרי אמרה והחייכה "כן..משהו נוראי" ציחקקתי וחיבקתי אותה "מרגישה הרבה יותר טוב ?" שאלתי אותה "כןן" היא חייכה וחיבקה אותי בחזרה , היא באמת בן אדם מדהים! חבל שבנים משתמשים בה לסתם ולא באמת מכירים אותה..היא בן אדם כלכך כיפי ומצחיק..יש לה קטעים שהיא מוזרה אבל זה מה שעושה אותה מיוחדת ומושלמת .
"אמה אני יכולה להשאר היום פה לישון?" היא שאלה כשהיא שוכבת על מיטטתי ומשחקת עם הדובי הורוד שקנו לי לבת מצווה "כן בטח..רק..אני צריכה לשאול את אמא שלי קודם" גיחחתי והתקשרתי לאמא שלי ושמתיעל רמקול "היי מותק מה קורה?" הקול שלה בקע מהטלפון "אני בסדר הכל טוב עשיתי את הקניות למחר..ומרי יכולה להשאר לישון אצלי היום?" הזתכלתי עלייה וממש ציפיתי שאמא שלי תאמר כן "אממ כן אבל רק להיום כן?" ראיתי שמרי חייכה וחייכתי גם "כן כן אמא !! אוהבת אותךך" אמרתי וניתקתי ושמחתי כלכך "יששששש" היא קפצה וחיבקה אותי , צחקתי וחיבקתי אותה גם "הולך להיות לנו היוםם" אמרתי והיא הנהנה

מקווה שאתם נהנים מהסיפור...לאט לאט הסיפור יתגלגל לאהבה אל תדאגו ;)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE coupleWhere stories live. Discover now