Το επόμενο πρωί
Γεωργίας POV:
Το πρωί ξύπνησα στην ζεστή αγκαλιά του Tae που ταυτόχρονα ήταν τόσο σφιχτή λες νόμιζε πως κάποιος θα με πάρει μακριά του καθόμουν και τον κοιτούσα αλλά δεν είχα καταλάβει ότι είχε ξυπνήσει,τότε ήταν που μου ψυθίρισε.
Tae:"Το ξέρω πως είμαι όμορφος αλλά δεν χρειάζεται να το δείχνεις τόσο πολύ."
Εγώ έκρυψα το πρόσωπο μου στο στήθος του από την ντροπή μου.
Tae:"Ωωωωω το μωρό μου ντρέπεται;;;;"
Γ:"Όχιιιιιιιι."
Tae:"Ναι σίγουρα."
Είπε με ένα ειρωνικό τρόπο......Με το δάχτυλο του με έκανε να τον κοιτάξω.
Tae:"Είσαι πολύ όμορφη."
Μετά από αυτό ο Tae με μια κίνηση ένωσε τα χείλη μας αλλά όλος τυχαίος ο Yoongi μπήκε στο δωμάτιο.
Yg:"Ωωωωωω τι κάνουν τα πιτσουνάκια μου;;;"
Εγώ από την ντροπή μου κρύφτηκα κάτω από τα σκεπάσματα γιατί εντάξει μπορεί να τους ξέρει ο Tae αλλά εγω μόλις εχθές γνώρισα τα υπόλοιπα παιδιά και δεν είναι νιώθω και πολύ άνετα.
Tae:"Τι θέλεις ρε Yoongi;;;;"
Yg:"Εντάξει ρε πως κανείς έτσι απλά ο Jin μου είπε να σας ξυπνήσω όλους....Πάντως δεν περίμενα να δω κάτι τέτοιο!!!"
Είπε γελώντας και με έκανε να κοκκινίσω και να κρύψω το πρόσωπο μου στο στήθος του Tae για ακόμα μια φορά.
Tae:"Εντάξει μας ξύπνησες τώρα άδειασέ μας την γωνιά!!!"
Yg:"Εντάξει σας αφήνω να συνεχίσετε!!!"
Είπε τονίζοντας την λέξη συνεχίσετε......
Tae:"Ωωωωωω σκασε πια!!!"
Είπε ο Tae πετώντας του το μαξιλάρι....Αφού ο Yoongi έφυγε από το δωμάτιο εγώ έβγαλα το κεφάλι μου από τα παπλώματα. Ο Tae είδε πως είχα γίνει κόκκινη και είπε.
Tae:"Έλα βρε αγάπη μου ο Yoongi απλά μας πείραζε δεν το εννοούσε."
Γ:"Ναι όμως με έκανε να νιώσω πολύ άβολα!!!"
Tae:"Δεν πειράζει άντε πάμε γιατί ο Jin θα φωνάζει."
Σηκωθήκαμε από το κρεβάτι και κατεβήκαμε κάτω εκεί βρήκαμε τον Jin,τον Namjoon,τον Jimin,τον Yoongi και τον Hobi να μας περιμένουν στην κουζίνα.
Jin:"Καλημέρα ερωτευμένα πουλάκια!!"
Γ:"Κ-Καλημέρα."
Ωχ λες ο Yoongi να τους είπε που μας είδε το πρωί να φιλιόμαστε;;; Πω ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
ESTÁS LEYENDO
The fansign {Kim Taehyung ff}
FanficΗ Γεωργία και η Μαρία πηγαίνουν για πρώτη φορά σε ένα fansing των BTS. Εκεί μια πράξη του Jungkook προς την Μαρία θα αλλάξει την ζωή των δύο κοριτσιών.