Γεωργίας POV:
Ir:"Τι εννοείς ο Tae είναι ο αρραβωνιαστικός μου."
Γ:"Τ-Τι;;"
Τι είπε μόλις τώρα;;; O Tae είναι ο αρραβωνιαστικός της;;; Αυτό αποκλείεται να είναι αλήθεια!!! Δηλαδή τόσο καιρό απλά έπαιζε μαζί μου. Μ-Μου είπε ψέματα.
Γ:"Εμένα με συγχωρείτε αλλά πρέπει να φύγω."
Ir:"Ωωω κρίμα....τέλος πάντων χάρηκα για την γνωριμία!!"
Γ:"Δεν μπορώ να πω το ίδιο..."
Πήρα την τσάντα μου και έφυγα. Δεν το πιστεύω πως μου έλεγε ψέματα όλο αυτό το καιρό. Ότι ταχα μου με αγαπάει και βλακείες!!! Πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό;;;
Taehyung's POV:
Η Γεωργία βγήκε από το μαγαζί τρέχοντας. Δεν το πιστεύω αυτό!! Πως τα 'χω κάνει έτσι!!! Μα καλά και αυτή η Irene δεν μπορεί να καταλάβει ότι έχουμε χωρίσει;;!!! Πόσες φορές πρέπει να της το πω;;;
Tae:"Irene τι δουλειά έχεις εσύ εδώ;;!!"
Ir:"Τι εννοείς αγάπη μου δεν μπορώ δηλαδή να δω τον αρραβωνιαστικό μου;;"
Tae:"Irene πόσες φορές πρέπει να σου το πω για να το καταλάβεις ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΜΑΖΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣΕΙ!!!!"
Ir:"Τι βλακείες λες μωρέ αφού ο μπαμπας σου έδωσε τον λόγο του ότι θα με παντρευτείς!!"
Κλαψούρισε λες και δεν ξέρω και 'γω τι της είπα.
Tae:"Εφόσον ο μπαμπάς μου σου έδωσε τον λόγο του τραβά παντρέψου μ' αυτόν!!!"
Ir:"Έλα τώρα βρε μωρό σταματά τις βλακείες και πάμε καμία βόλτα."
Α δεν πάμε καλά δεν πάμε καθόλου καλά!!! Δεν φτάνει που έκανε όλο αυτό το σκηνικό μπροστά στην Γεωργία θέλει να βγούμε και καμία βόλτα μη χεσω!!!!
Ir:"Α Tae μου δεν μου είπες ποια ακριβώς ήταν αυτή η κοπέλα που ήταν πριν εδώ;;; Ξαδέλφη σου ή καποια φίλη σου;;"
Tae:"Η Γεωργία είναι το ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!!"
Ir:"Το ποιο σου;;; Χαχαχα καλό το αστειάκι αλλά πες μου την αλήθεια έπαιζες μαζί της ετσι;;"
Tae:"Τι λες ρε Irene ακούς τι λες;;!!! Την Γεωργία την αγαπούσα, την αγαπώ και θα την αγαπάω για πάντα κατάλαβες!!!"
Σηκώθηκα και έφυγα. Η Irene με ακολουθούσε και φώναζε σαν καμια τρελή που μόλις το έσκασε από ψυχιατρική κλινική, αλλά δεν της έδωσα καμία απολύτως σημασία. Μπήκα στο αμάξι και έβαλα μπρος. Πήγα στο σπίτι της Γεωργίας και άρχισα να χτυπάω την πόρτα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The fansign {Kim Taehyung ff}
Hayran KurguΗ Γεωργία και η Μαρία πηγαίνουν για πρώτη φορά σε ένα fansing των BTS. Εκεί μια πράξη του Jungkook προς την Μαρία θα αλλάξει την ζωή των δύο κοριτσιών.