Άλλη μια ρομαντική ταινία. εκπλήσσομαι που ο σκηνοθέτης είναι άντρας αυτό ίσως να σημαίνει ότι κάπου υπάρχουν όντως άντρες που ξέρουν να αγαπούν, Βλακείες!!
ενθουσιασμός απλά ενθουσιασμός!! και μετά...
νομίζω και εσύ που διαβάζεις τώρα συμφωνείς μαζί μου, τουλάχιστον αν είσαι τόσο πληγωμένη όσο εγώ, αν νιώθεις πως κανείς δεν σε καταλάβαίνει..
καθόμουν στην ξαπλώστρα περιμένοντας να τελειώσει αυτή η ταινία, κάποτε θα καθόμουν και θα την έβλεπα με προσοχή τώρα απλά σφίγγεται το στομάχι μου. όχι ότι όταν δεν είμαι σπίτι δεν κάθομαι να βλέπω τέτοιες ταινίες και να κλαίω, απλά τώρα είμαι διακοπές!!!
Γιατί να πάς σε ένα τέτοιο μέρος για διακοπές αντι για νησί; απλά το θέλαν τα κορίτσια. και εξάλλου καλύτερα, εδώ έχουμε ένα σπιτάκι για δωμάτιο, έχει κήπο, θες 5 λεπτα περπάτημα να φτάσεις στη πισίνα στα εστιατόρια στα κλαμπακια, εισόκλειστες διακοπές σε ένα πανέμορφο εξωτικό μέρος, μες στη χλειδή, παντού σεκιούριτι... είχα ξανά έρθει στα 17 μου εδώ αλλα τώρα μετα απο δύο χρόνια είναι σαν να επέστρεψα στο σημείο αυτό λες και γύρισε ο χρόνος πίσω και μου δίνεται η ευκαιρία να τα ζήσω όλα απο την αρχή!
"Αλίσια παρακολουθείς;" με ρώτησε η Μαρίλια και απλά έγνεψα το κεφάλι μου. Σήμερα στη πισίνα όπως καταλάβατε έχει βραδιά σινεμά οπότε καθόμαστε με τις ξαπλωστρίτσες μας ήρεμα μπροστά σε μια τεράστια οθόνη βραδυάτικα.. εντάξει δεν λέω πριν δυο χρόνια είχα ενθουσιαστεί.. όμως τώρα δεν είναι το ίδιο, όλα αυτα τα ρομαντικά τα σιχαίνομαι.. έχω απο τον Μάιο που έχω χωρίσει.. όσο και να μην θέλω να μιλάω για αυτό.. μου έχει κοστίσει..
Τώρα θα μου πείτε ότι είμαι πολύ μικρή και η ζωή είναι μπροστά μου. και εγώ θα σας πω η συνήθεια είναι αυτή που πονάει τίποτα άλλο..
"Αλίσια πάλι σκέφτεσαι;" η Ίρις ρωτούσε αυτή τη φορά, κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου.
"όχι απλά θα πάω να πάρω ένα ποτό απο το μπάρ δίπλα" είπα και σηκώθηκα.. έκανε λίγο κρύο, το μέρος που έχουμε έρθει είναι ορεινό αλλά πάνω σε θάλασσα, μη με ρωτάτε πως γίνεται κάτι τέτοιο!! αυτή είναι η μαγεία του!! μέχρι το απόγευμα πεθαίνεις στη ζέστη και μέτα θές πουλόβερ, γιαυτό είμαι και ντυμένη έτσι:
YOU ARE READING
Δεν ερωτεύομαι!~the girl with the broken smile!~broken
Teen Fiction"τι θες μπορείς να μου πεις;" "αν σου πω πόσα θέλω με σένα θα τρομάξεις αλλά για την ώρα να χορέψουμε" "δεν χορεύω με ξένους" "ωχου Αλίσια πήγαινε" η Τζίνα φώναξε μέσα στη δυνατή μουσική. τον αγριοκοιταξα. H 19χρονη Aλίσια απογοητευμένη από το...