Rozdział 3

12 2 4
                                    

Paula
W piątek

Jest godzina 15. Postanowiłam że napiszę do mojego chłopaka żebyśmy się spotkali, bo strasznie mi się nudzi. Ostatnio widzieliśmy się jakieś dwa tygodnie temu, gdyż wyjechał do swojego ojca. Pisalismy i dzwoniliśmy do siebie, ale to nie to samo co rozmawiać twarzą w twarz.
Odpisał po kilku sekundach, żebym przyszła do niego do domu i że ma dla mnie niespodziankę. Uwielbiam niespodzianki...
Mieszka na drugim końcu miasta więc dotarcie do niego trochę zajęło. Około godziny 15:35 byłam przed jego domem. Zapisałam do drzwi, otworzył o sekundzie tak jakby stał za drzwiami i czekał. Za to go kocham. Na przywitanie zaczął mnie całować a ja odzajemniłam ten jakze uroczy pocałunek..

- Co to za niespodzianka którą przygotowaleś? - zapytałam z zaciekawieniem
- Jak ci powiem to nie będzie niespodzianki- odpowiedział z lekkim uśmieszkiem na twarzy- a teraz zamknij oczy..

Zamknęłam oczy i poczułam że idę po schodach. Teraz siedze na łóżku, słyszę dźwięk przekrecaniaklucza w drzwiach. Zaczynam się bać. Obawiam się najgorszego.
Właśnie do mnie podszedł. Zawiązał na moich rękach jakiś (chyba xD) sznurek.. przywiazał do łóżka i szepną mi do ucha:

"Zawsze chciałem to z tobą zrobić, ale ty nie chciałaś. Szanowałem twoje słowo bo to przecież twoje ciało. Ale już za długo czekam. Jesteśmy razem 4 lata i nigdy tego nie robiliśmy. DZISIAJ nadszedł ten dzień. Kocham cię Paula"

Właśnie tego się obawiałam. ON to zrobił. Nie zawahał się ani chwili.... NIENAWIDZĘ GO ale w środku jeszcze go Kocham.. A on tak mnie potraktował. ZGWAŁCIŁ, POBIŁ I PORZUCIŁ...

MARCIN
Tego dnia wracałem ze szkoły z uśmiechem na twarzy. Nauczyciele przez ostatnie dwa tygodnie dawali na wycisk, a dzisiaj było już "spokojnie", rozdraźnił mnie dzwonek telefonu. Odebrałem. I u słyszałem komunikat, że wszystko mam być w domu Pauli.
Wsiadłem do mojej wypasionej limuzyny i ruszyłem. Niestety dotarcie do jej domu zajęło mi więcej czasu niż zwykle, bo były korki.
Pół godziny później byłem już u Pauli.
To co jej zrobił, to świństwo.. pożałuje tego..... Ja już tego dopilnuje...

**************
Kolejny rozdział książki już jest. Przepraszam że tak długo nie było rozdziału, ale nie miałam weny.
Miłego czytania i do zobaczenia 😉

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 23, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Przyjaźń Czy Miłość..?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz