Hiçde Yazık Değil!!

49 2 3
                                    

Kübra'nın ağzından :
Azra ağlayarak gelmişti. Ne olduğunu anlamak istemiştim. Ona yaklaştım ve tebessüm ederek
-Ne oldu dedim bana bağırarak.
-Seni ilgilendirmez. Dedi o an Azraya kırılmıştım. Tahmin edebiliyordum kesin Poyraz bir şey yaptı. Bu olayı öğrenmek için çok şey yapmamız lazımdı Azraya yeniden sordum.
-Ne oldu AZRA dedim. Kekeleyerek
-P P P oyra z benden ayrılmak istiyor ama ben onu çok seviyorum. Dedi işte o an afallandım.Şöyle dedim.
-Kızım bak sana başka erkek mi yok?
Aslında birazda olsa Azra nın yüzüne tebessüm katabilmiştim. Azra ise
-Şu an bana hiçde Yazık Değil. Çünkü Poyraz dan daha iyi insanlar varr dedi bastırarak. Sonra dışarı çıkmaya karar verdik. Ben ve Azra konuşmaya başladık. Ben azraya şöyle dedim.
-Sana kıskandırma amaçlı erkek bulayım mı? Dedim. Azra tebessümlü bir şekilde
-Tabi olur ama bugün bul dedi.
-Tamam dedim
-Kübra hadi git bul dedi Azra ben hemen eve gittim ve Enesi aradım olayı anlattım o da şok olmuştu. Onun yakışıklı,iyi kalpli bir arkadaşı varmış adı Ege'ymiş. Enes le buluşmaya gittik.
Bu konu hakkında biraz konuştuk.

Enes'in ağzından:
Azra ile Poyraz olayının hala şokundaydım. Kübra ise benden Azraya erkek bulmamı istedi. Benim arkadaşım Ege çok iyi kalpli ve yakışıklıdır. Kübra ile buluşacağım yere geldim. Kübra nın yanına koşarak ona sarıldım ve şöyle dedim.
-Çok ama çok özledim.
-Bende seni (Yha abartılacak bir şey yokk😂) sarıldıktan sonra konuştuk ve arkadaşımı aradım yanımıza geldi ve Kübra'yı Ege'yle tanıştırdım. Azra ile tanıştırmak için Azra'nın yanına gittik. Arabaya bindik ve eve gittik evde sadece Azra vardı. Ömer ile Ela birlikte geziyorlar. Öznur un çok önemli bir toplantısı varmış ve İrem'in de önemli bir ameliyatı varmış eve geldik. Azra kapıyı açtı ve gözleri açıldı. Azra ile Egeyi tanıştırmaya başladık.

Ege'nin ağzından :
O kızı çok merak ediyordum. Eve gelmiştik. Kız çok güzeldi. Onu görünce bir an sarılmak istedim. Ama daha sevgili olmadık. Kızında gözleri beni görünce açıldı sonra tanışmaya başladık. Ben hemen işin içine girdim şöyle dedim.
-Adım Ege Çevik dedim. O ise
-Ben Azra Poyraz dedi. Çok şaşırmıştım ve kızmıştım. Çünkü soyadı Poyrazdı içeri geçtik. Azra mutfağa gitti bende onun arkasından şöyle dedim
-Azra acaba lavoba nerede dedim. Azra ise
-Merdivenlerden çık sağa dön düz git sola dön tam orada anlamıştım ama yalan atarak
-Azra sizin ev büyük ben bulamam gel göster dedim. Şöyle dedi
-Off Ege lavaboya doğru yol aldık.

Azra'nın ağzından :
Lavaboya geldik. Ege  beni kolumdan tuttu ve beni itti. Üstüme gelmeye başladı. Ve beni duvara yasladı duvar soğuk olduğu için irkildim. Ve acıdan kıvranıyordum. Sonuçta duvar sert acıyla gözlerimi kapadım ve dudağımda bir baskı hissettim ve bu şey Ege'nin dudakları değil bir TERLİKMİŞ.

ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN. BU KADAR YAZABİLDİM. ☹️😖

Liseli Arkadaşlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin