III POGLAVLJE

55 8 48
                                    


IRIS VAN HORN

Bilo je neobično ležati pored muškarca koj nije Skot. Neočekivano, prijalo mi je, osećala sam se sigurno i bezbrižno. I pomalo se osećam loše zbog toga. Ostavila sam Skota toliko bezosećajno, bez da se i suočim sa njim oči u oči... Da bih ubrzo legla pored drugog? Još gore, da bi mi prijala blizina drugog muškarca?

Mislila sam da Dorian spava, delovao je tako, mirno i spokojno. Shvatila sam da grešim onda kada je vrhovima prstiju lagano prešao preko moje kičme. Uvidevši da ne reagujem, bar ne svesno jer svakako da moje telo nije sarađivalo sa mnom, nastavio je sa dodirima. Prvo je to bilo sasvim lagano i nevino milovanje po leđima, a moje telo je reagovalo svakako samo ne nevino. Ježila sam se na svaki i najmanji dodir, čak sam par puta i zadrhtala dok mi je rukom prelazio preko kuka i ramena. Kada mi se onaj čudan osećaj u stomaku spustio niže, odlučila sam da sebi skrenem misli i zaspim. Naravno da nije išlo, kako i bi kad se Dorian svakim svojim pokretom i svakim mojim nemim pristankom sve više osmeljivao. Tešila sam sebe da mi prija jer mi fali Skot, da je to samo zato što sam usamljena, uplašena ili zbunjena. Lagala sam sebe, naravno da nije bilo zato. Privlačio me je ovaj divlji muškarac, privlačilo me je sve na njemu. Koga ne bi? Samo se zamislite u mojoj situaciji, sami u divljini sa zaista zgodnim muškarcem. Zar bi vi na njega umeli da gledate samo kao na partnera u misiji? On je pre svega muškarac... i to kakav muškarac...

Ipak morala sam da pristupim svemu i sa malo razuma. Nevino dodirivanje sam mogla da dopustim ali Dorianovi prsti više se nisu igrali sa mojom kožom već kopčom grudnjaka... A njegove usne, gospode tako pune i mekane, prelazile su preko osetljive kože na mom vratu. Nije me ljubio, samo dodirivao i to jedva. Vreo dah i kratka, oštra brada ostavljali su tragove i činili me ludom. Toliko ludom da sam skoro i dopustila da nastavi ali nisam. Nisam smela, bojala sam se. Čega tačno ni sama nisam sigurna. Možda toga da ne pokvarimo odnos, možda tog samog čina kome je sve ovo prethodilo, možda brzinom kojom idemo. Za punih šest godina koliko poznajem Skota, nas dvoje nismo spavali, osećam da bih ga izdala kada bih to uradila sa Dorianom posle nedelju dana poznanstva, ma ni toliko.

I tako zbog tog straha zaustavim ovo ili makar probam. Svojom rukom prekrijem njegov dlan i polako ga povučem nazad, dalje od grudnjaka. -Šta radiš to?- nisam htela da zvučim tako, tiho i... prokleto napaljeno. Ali dok sam izgovarala reči on je jezikom prešao preko tačke između vrata i ramena i skroz me poremetio. Čak sam i uzdahnula poslednju reč. Shvatila sam da sam postavila pitanje tek kada sam dobila odgovor. Uz bezobrazni smešak, dobila sam samo dve reči.

-Grejem te- nije bio daleko od istine, postajalo mi je čak i vruće.
-Dozvolićeš mi da nastavim?- htela sam da odbijem, kunem se da sam htela. Bezobraznik je znao to i namerno zasisao baš ono mesto preko kojeg je malopre prešao jezikom. Kao da poznaje moje telo i kao da je znao da mi je to najveća slabost. I samo tako sam klimnula glavom pristajući, bez reči mu poručujući da nastavi, da ne prestaje, da me dodiruje i ljubi...
-Savršeno- promrmlja mi u vrat i ne znam kada i kako ali sve što je na meni ostalo su gaćice. Znam da bi prekinuo samo da to potražim od njega, valjda mi je u tome i ležala sigurnost, valjda zato i još nisam želela da stane.

A svakim tim dodirom samo sam ga još više želela, što sam se više prepuštala to je bila manja šansa da ga zaustavim. Dlanovi su me svrbeli od želje da i ja njega dodirnem i dopustila sam to sebi. Rukama sam mu prelazila preko širokih ramena, noktima mu ostavljala crveni trag preko čvrstih grudi dok mi se usnama igrao sa osetljivim grudima. U trenu se našao preko mene, sa rukama na mom struku i usnama na vratu. Sa njegovih leđa ruke su mi odlutale niže. Bože kakvu samo zadnjicu ima taj muškarac, da sam samo malo hrabrija, oslobodila bih ga i ovog poslednjeg komada tkanine i uživala u pogledu na nju.

-Tako si vruća, Iris- dahom mi žari kožu, a kada se prisloni na mene i na stomaku osetim njegovu čvrstu muškost bukvalno gorim.

-Ti me činiš vrućom- U dahu mu odgovorim, toliko sam ga željna da nesvesno podižem kukove tražeći ga. Ruke umrsim u njegovu gustu kosu i počupam ga kada se otrlja o moje međunožije, uz to još i zacvilim od potrebe za njim.

Poslednja želja mog ocaWhere stories live. Discover now