medyayı sorgulamayın lütfen.
Ljs: Sana ihtiyacım var Eun, lütfen ?
Eun: Anlamadım ? Bana kaç sene önce neler yaptıran adam şimdi gelmiş benden yardım istiyor ?
Ljs: Lütfen dedim bak.
Eun: Çıkmazsan güvenliği çağırırım.
Ljs: İyi bende Jungkook'u zorlarım biraz.
Eun: Sakın. Ne istiyorsun ?
Ljs: Adamım vuruldu. Ağır yaralı, mermi göğüs kafesinin sağ tarafında.
Eun: *iç geçirir* Adamını iyileştiririm ancak sonra beni ve Kook'u rahat bırakırsın.
Ljs: Söz veriyorum.
Eun: Şimdi çık ilgilenmem gereken hastalarım var. Adres ver akşam üstü 5 gibi gelirim.
Ljs: Polise haber veriyim deme, yanında Jungkook'da olsun :)
Eun: Ah. Pekala...
__________________
Eun'dan
İşlerimi bitirince Jungkook'un odasına girmek için kapıyı tıkladım.
'Gir' sesiyle içeri girdim.
Yanında hasta bir teyze vardı ve onu muayene ediyordu. Çok tatlı görünüyordu <3 Aklıma LJS gelince hastanın gitmesini bekledim.
Jungkook: Teyze gerçekten hiçbir şeyin yok. Emin olabilirsin, bana güveniyorsun değil mi ?
Onun bu haline güldüm.
Teyze: Oğlum, Allah senden razı olsun (teyze müslüman sorgulamayın djdjsj)
Şu güzel hanım kimdir acaba ?Jungkook: *sırıtır ve en samimi bakışıyla Eun'a bakar* o benim sevdiğim kadın :)
O an içimin en derinlerinde hissettim onu. (Fesatlaşmayın be kdjdkdjdn)
Teyze: Çok yakışıyorsunuz kuzularım benim.
Jungkook: Teşekkür ederiz, senin işin bitti teyzeciğim.
Teyze: Hadi sizlere iyi günler.
Jk: Teşekkür ederiz.
Teyze odadan çıkınca Jk'a durumu anlatmak için yaklaştığımda ayağa kalktı ve bana sarıldı.
Jk: Seni bu saatte buraya atan neymiş sevgilim ?
*Durumu anlattım*
Jk: O adamın yanına gitmeyeceksin.
Eun: Ama hastaları iyileştirmek benim ve senin görevin Jungkookie lütfen...
Jk: Ben tek başıma gideceğim.
Eun: Hayır. İzin vermem.
Jk: Eun lütfen bu seferde o adam yüzünden senden ayrı kalamam.
BURSA YOLUNDA YB ATİYOM NE KADAR İYİ BİR YAZARIM BEE OKUL GEZİSİNDEYİM BURSADA OLAN VARSA GELSİN BULUŞAK .D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY //JJK\\
FanficJeon Jungkook ve Eun Ha'nın 6 yıl ayrı kalıp tekrar birleşmesine ne demeli ?