Aşk Tesadüfleri Sever...

81 2 0
                                    

selena gomez - save the day ile okuyun...

emily collins' in gözünden:

arkama bakmadan koşmaya çalışıyordum.çünkü arkama bakarsam yine o mavi gözlere tutulucam ve tekrar kollarına dönmek zorunda kalıcam.arkamdaki kişiden kurtulmak için tek fırsat tek geceliğine kızların kiralandığı erkek oteli.hızla içeri girerken cam fayanslarda topuklu ayakkabımın sesi tüm insanlara 'ben burdayım'diyordu.boş olması dileğiyle bir odaya girdim.tabiki de boş değildi.bir adam vardı 20-21 yaşlarında,ela gözleri güneş gibi parlıyor, gece karası rampa saçları gel beni ye diyordu."seni ilk defa görüyorum, yeni misin bebeğim?"bana yaklaşırken konusmaya başladım "ben burada felan degilim birinden kaçıyorum ve bana yardımın lazım, tabii herçek bir başbelasıysan!" alayla sırıtıp "sen benim ne tür bir basbelası olduğumu bilmiyosun" gözlerimi abartıyla devirip "bilmek de istemiyorum sadece bana yardım et" olumlu anlamda başını sallayıp dolaba doğru yürüdü. "bana silah ver!" diye bağırdım.önüme 3 tane silah koyduğunda "birini seç" dedi.en eski model olan silahı seçtim."susturucu var mı?" elime bir susturucu tutuşturdu.susturucuyu silaha yerleştirirken."kimi öldürücez?" diye sordu. "önce tanışacağız " deyip elimi sıkması için uzattım "ben emily, emily collins." elimi sıktı ve "bende zayn malik" ne zayn malik mi!? o sabıkalı bir suçlu."sabıkalı he?" dedim.basını olumlu anlamda salladı. "büyük bir hayranınım malik" sırıttı. kapıya vurulan bir tekmeyle irkildim."bak malik, mavi gözlüyü öldürme. o ölürse oyun biter ve biz bunu istemiyoruz.sadece en salaklarını öldüreceğiz."cebimden hepsinin vesikalık fotolarını çıkardım. en salak 2 tanesini gösterip "sadece bunları ölüreceğiz.luke bende, stefan'ı sen al" kapıya her saniyede ya bir yumruk yada tekme atılıyordu.kapının deliğinden dışarı bakınca şansımıza kapıdakinin luke olmasi işimizi kolaylaştırdı.kapıyı yavaşça açarken kapının arkasına saklanmıştım.tam odanın ortasına gittiğinde elimdeki silahla tek el ateş ettim."tam isabet bebeğim" malik'in sesi kulaklarima dolarken "stefan?" diye sordum "işini bitirdim" dedi.cebimden çıkardığım parmaksız siyah eldivenlerimi seri bir şekilde elime geçirdim."peki şimdi ne olacak?" diye sordu."kaçıcam ve sende benimle geliceksin, burda benim kurallarım geçerli malik!" gözlerini devirdi.ona yaklaşırken "tabii istersen işbirliği yapabiliriz" bunu seksi bir ses tonuyla söylemistim.tatmin olmuşçasına "tabii bebeğim" dedi."ve malik bana bir daha bebeğim dersen seni tam kalbinin ortasından vurur sonra cesedini pavyona fırlatırım.bunu gercekten yaparım!"sonlarına doğru sesimi yüselttim "anlayabildin mi malik?!" "evet de bu cesetlerden nasıl kurtulucaz?" "onların hakkından kimberly gelecek " -kimberly emily'nin kız kardeşi- kimberly gerçekten iyi bir ceset toplayıcısı.annem ve babam bizi terk ettiğinde benim gibi uyuşturucu kullanmaya ve sigaraya başladı, silah kullanmayı öğrendi, dövüşmeyi zaten biliyordu ama kendini iyoce gelistirdi.kamufle olmakta süper çünku mavi gözleri ,sarı saçları ve selvi boyuyla aynı bir hanımefendiye benziyor.hemen telefonumu elime alıp kimberly'yi aradım."alo kimberly, sana ihtiyacım var.evet.hazırlıklı gel.tamam.2 dk icinde burda olmazsan seni öldürürum.tamam" konu zayn'e gelince gerçekten onun hayranıyım, odamın duvarlarında posterleri var.ve çoooooooook yakışıklı, ama ben hoşlandığım kişiye sevgiminpek belli etmem.her neyse kapınin gıcırtısıyla hopladım.kimberly'nin olduğunu görünce koca bir OH çektim."kimberly hemen bu cesetlerden kurtul, sonra da ne halin varsa gör!" "relax kardeşim"

ŞanssızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin