taylor swift-craizer ile okuyun
tekrar yerimden doğrulmaya çalışırken tekrar kilit sesi duydum.başımı sağ tarafa çevirdiğimde ne Emily ne de kimberly oradaydı.sadece bizim çocuklar vardı.tanrımneyaptımben! ağzımı zorlukla aralarken "kız seni fena pataklamış zayn " "sen kimsin lan!" "tanımadın mı beni Piç!" gözlerimi tam olarak açtığımda karşımda Justin'i görmek beni çok şaşırttı doğrusu . "neden kıza telefon numaramı verdin orospu!" ne!? telefon numarası mı?!
Emilycollins'ingözünden ;
"vay canına Emily!bana bu telefon numarası alma taktiğini gostermelisin!" kimmy'nin sesi kulaklarıma dolarken gülümsemeye devam ediyordum.aklıma hep zayn gelsede onu unutucam.ben daha iyilerine layığım.ama iyileri bana bakmıyo,kötüleride bakmıyo.lanet olsun!"dalgınsın gibi" dediğinde aslında 'evet dalgınım çünkü aşığım ve geri dönmek istiyorum' diycektim de Vazgeçtim."yooo,gayet iyiyim" dedim.gözlerini devirerek "onu unutamıyorsun değil mi?" dizlerimi karnına çekerek başımı gömdüm."tanrım!nasıl da biliyor aklımdan geçenleri okumayı" ikimizde kahkaha attık.telefonuma gelen sesle gülmemiz bölündü.
kimden: salak zayn
mesaj:saat 11 de .......bar'da olmazsan seni öldürene kadar sikerim !
kime;salak zayn
mesaj:umrumda değilsin orospu!
kimden:salak zayn
mesaj:seni sikmemi istiyosun yanii ;)
kime:salak zayn
mesaj:gerizekalı
bana başka seçenek bırakmıyorsun bay malik yoksa sikik beyinli malik mi demeliydim?saat 10:00 anca giderim.üstüme bir şeyler geçirdim (multipedya) arabama atlayıp bara gittim.şimdi nerden bulcam seni!? e gerçi burdaki tek sikik beyinli sensin.derkennnn... birinin bana sesimle seslendiğini duydum.ardından kolumda hissettiğim bir el.arkama döndüğümde zayn yine salak gibi bana bakıyodu.giydiği şeyler klasikti.t- shirt,kot pantolon ve rampa yaptığı saçları."geleceğini biliyordum" gözlerimi devirdim. "kolumu bıraksan iyi olur canısı" " oo bi canısı manısı" harbi salak bu çocuk.kolumu hızlı bir hareketle kurtardım."demiştim malik!" ne kadar ondan uzaklaşmaya çalışsamda o beni yine buluyo işte.
badboy fln ama tatlı çocuk yaniii ;)
şimdi senle uğraşamıycam iç ses.ama haksız da değil yani;) ben bu kadar şeyi aklımdan nasıl aynı anda geçirebiliyorum anlamıyorum ki yani.neyse gerçek yaşama dönelim."dalgın gibisin bebeğim" bebeğim.WHAT!? "içki kafa yaptı galiba" " inanmıycaksın ama hiç içmedim" hay salak! "hı hıı belli oluyo" dediğim anda ayı gibi olan kollarını belime doladı " yine çok güzel olmuşsun bebeğim"
zayn malik'in gözünden:
"yürü git be" deyip kendini hızla benden ayırdı. sözlerden sonra kalbimin sıkıştığını hissettim."yapma emilly" ağzımdan sadece bu iki sözcük dökülmüştü. "neyi yapmıyım?beni terk ettiğin gibi etmiyim mi yoksa sadece kendim mi oliyim.hımmmm.ben seni benim gibi terk etmek saha cazip aslında" kalbimdeki ağrı gittikçe artıyor ve çekilmez hale geliyor. " yapma emily,lütfen" yalvarır gibi yapıyorum.ama bu gerçwk bir duygu.koca badboy yalvarıyor. "silah fln mı çıkarsam,yada perrie ile iş birliği??? hmm bunu düşünmem lazım" perrie'yi nerden biliyo bu yhaaa . ellerimi boynuna dolayıp duvara yasladım.bağırışlarını duymazdan geliyordum "z-zayn y-yapma....n-nefes al-alamıyorum" bana yalvardıkça daha çok sıkıyorum .bir süre sonra sonra bayılıyor.NE!?hızla elimi boğazından çektim .ne yaptım ben! onu hızla kucağıma alıp arabama bindirdim.ben tam bir salağım! "salak salak salak!" evet kendi kendime söyleniyorum.yanımdaki koltukta baygın yatan kadına gözüm kaydı.o bir melekti.cennetten gelen bir melek.arabayı durdurdum ve elimi yüz hatlarında gezdirdim."seni seviyorum meleğim" evime geldiğimde emily'i kucağıma alıp yatağıma yatırdım.dağılan saçlarında göz gezdirdim.yanına yatıp uykuya dalmak için gözlerimi kapattım.
emily collins'in gözünden:
gözümü açtığımda gördüğüm beyaz tavan beni biraz şaşırttı doğrusu.ve beni daha çok şaşırtan şey ise üstümde pijamaların olması.ve beni en çoooo..ooook şaşırtan şey ise boğazımdaki morluk.ve beni daha çok şaşırtan şey evimde olmamam.evet şu anda nerede olduğum hakkında bir fikrim var."zayn! ben senle yattım mı?!" "hayır bebeğim.ama bugün iste--" "iğrençsin!" "pekii bebeğim barıştık mı?" "asla barışmayacağız!" evet bu konuda kararlıyım "ne oldu şimdi de beni boğmaya mı çalıştın?" sesim buğulu çıkmıştı.boğazımı tuttum ve mutfağa gittim.zayn'in yanına.tezgaha yaslandım.boğazım gerçekten acıyordu ve su içmekte zorlanıyordum "ya bak yanlışlıkla oldu tamam mı" "önemli zayn!acıyor" "üzgünüm gerçekten".oturma odasına doğru giderken duvardaki bir resim dikkatimi çekti.sağ taraftan gelen ses beni ürküttü "annem" . annesi mi? bu kadın gerçekten çok güzel.resme bakakalmıştım.belimde iki tane kol hissedene kadar herşey normaldi."benimle yatmak istiyorsun değil mi?" aslında evet senle yatmak istiyorum ama "hayır malik.şu anda seninle bu pozisyonda durmak bile bana acı veriyor." arkamı dönüp kollarımı boynuna doladım ve dudaklarımı sömürmesine izin verdim.