Hei...
Esti bine?
De ce plângi?
Nimeni nu își dă seama că suferi. Toți sunt înșelati de zâmbetul tău, de glumele pe care le faci.. Nimeni nu știe cum te simți cu adevărat, că treci prin momente care te doboară
"Sunt ok", asta spui mereu.. Dar de fapt aștepti să vină seara să poti plânge. Spui ca îți va trece, dar plangi pana suspini si într-un final adormi. Te minți singura. Crezi ca toată durerea asta va dispărea numaidecât..
Aștepti ziua in care totul "va reveni la normal".. Sa iti zic ceva.. NU EXISTA NORMAL!
Te-ai saturat de lumea care te judeca mereu, însă ea nu știe nimic despre tine.. Esti prinsă intr-o lume egoistă si rea la fel ca vocile din minte. Te împinge sa faci lucruri rele si habar nu ai de ce.. Vrei sa zambesti si tu măcar o datq sa te simti bine, sa fii tu insuti,
Încerci...
Nu dormi nopți la rând.. Te gandesti la tot ce e mai rău. Crezi ca nu esti bună de nimic, ca vei ajunge un nimeni si nimănui nu îi va păsa de tine.. Esti distrusă.. Nu îi mai poti face față.. Doar vrei sa gasesti acea liniste. Totul e întunecat in jurul tău.. Te pierzi prin gânduri negre, dinnou..
Dar să-ți mai zic ceva... Exista persoane cărora le pasă de tine. Persoane care ar da orice sa fi langa tine.. . Persoane care tin la tine si te apreciază, care vad potentialul din tine!
Nu mai fi negativista. Lucrul acesta nu are rost!, Existenta ta, da!
Pentru acele persoane insemni tot si intr-o zi vei zâmbi iar. Chiar si noapte vei fi fericită. "Gata cu lacrimile " iti vei spune.. " Am suferit destul, acum trebuie sa ma bucur de viața, sa vad ce e mai frumos ".
Iar in acel moment vei simti ca existența ta nu este in zadar.
Esti o persoană minunata, puternică, luptatoare, frumoasa pe interior si pe exterior. Lasa asta sa se vadă.
Si da, stiu, nu poti fi mereu vesela, viata nu este mereu roz, dar chiar si asa.. Încearcă sa vezi pozitivul si in negativ.
Si inca ceva :) ... Trăieste -ti viata la maxim, ca doar una ai.{*** aceasta poveste se adreseaza atat fetelor cat si baietilor***}