Dursley'ler Ve Olağanüstüden Kaçış

26 1 0
                                    

Dursley'lerin bir gün kapılarının önünde Harry'i bulmalarından bu zamana yaklaşık on yıl geçmişti. On yıl önce kapılarının önüne bırakılmış bu bebek sonradan başlarına çok iş açmıştı. Harry'i eskiden görmezden gelmekte hiç zorluk çekmeyen Dursley ailesi, Harry 8 yaşına geldiğinde onun istediği şeyi her nasıl olursa olsun bir şekilde yaptırdığını fark etmeye başladı. Yoksa bu o Dursley'lerin hiç sevemediği kullanmaktan da bir o kadar çekindiği kelime yüzünden miydi? Mmm... Şey işte Büyü? Ne olursa olsun Dursleyler bunu kabul etmediler ( ya da ne bileyim etmek istemediler herhalde ) İki yıldır aile Harry yüzünden türlü türlü işkence çekiyordu. Bir kere doğum günlerinde kesinlikle Dudley'den daha fazla hediye almalıydı yoksa evde yaygara çıkardı. tıpkı o günkü gibi...

"Kuzen!" diye bağırıyordu Dudley. "Kuzen, uyansana artık! Bak sana neler almışlar!" O sırada uykusunun tam ortasında olan mızmız Harry, "Git başımdan Dudley!" diye tepiniyordu o ayrı konu. Harry yatağında döndü, döndü, döndü ve döndü... Ama ne yaparsa yapsın uyuyamıyordu artık. Hepsi o Dudley yüzündendi işte. O gece erkenden yatıp, sabahın köründe uyanan anne kuzularındansa Harry'e neydi ki? En azından bu seneki hediyelerin geçen yılkilerden daha iyi olması umuduyla kalktı Harry.

"Teyzee!" diye bağırdı Harry. "Teyzee! Pastırmamı hazırladın mı?"Petunia Teyze tabi ki de hazırlamamıştı çünkü Harry zaten pastırmadan nefret ederdi. Ama yerinden fırlarken "Tabi tabii! Oluyor!" diye seslendi Harry'e. Ve bir anda ne olduysa o an oldu. Harry'nin içinde öyle bir his belirdi ki Petunia Teyze'nin yalan söylediğini şıp diye anladı. Bu da şey gibiydi, mmm şey, olağanüstü? (Harry şu ana kadar ne kadar uğraşırsa uğraşsın 'büyü', 'olağanüstü' ve 'inanılmaz' kelimelerini bu evde kullanamıyordu- ama zaten hiç sorgulamamıştı ki nedenini.)

Harry mutfağa girdiğinde Petunia'ya trip atma fırsatı bulamadı çünkü mutfak masasında ilgisini daha da çekebilecek olan bir şey gördü. Bir mektup! Ve mektubun üstünde aynen şöyle bir yazı vardı:

                                                                                     HARRY POTTER 

                                                                            PRIVET DRIVE 4 NUMARA

                                                                                   LITTLE WHINGING

                                                                                             SURREY


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Farklı Bir Harry HikayesiWhere stories live. Discover now