ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ 💞Ήρθε η νύχτα,επίσης η και η ώρα του χορού.
Η Αθηνά είχε μία αμφιβολία στην αρχή αλλά μετά αποφάσισε ότι ισως ήταν μία καλή ιδέα να ξεσκασει και να ξεφύγει λίγο το μυαλό από της ανησυχίες της.Η Αθηνά ντύθηκε φόρεσε ένα πολύ όμορφο κόκκινο μεταξωτό φόρεμα με ένα άνοιγμα στην πλάτη. Ήταν πάρα πολύ όμορφη. Εκείνη την ώρα ήρθε και ο Αντόνιο. Όταν την είδε είχε παγώσει.Έτσι αποφάσισε να της μιλήσει και να της πει "Είσαι πολύ όμορφη με αυτό το φόρεμα". "Ευχαριστώ" του είπε η Αθηνά ελαφρώς ντροπιασμενη.
Η Αθηνά παρατήρησε απο πανω μέχρι κάτω τον Αντόνιο και τον ρώτησε με περιέργεια "Γιατί φοράς τη στολή σου;" ο Αντόνιο της έλυσε την απορία λέγοντας της "Δεν πρέπει να τη βγάζουμε όταν είμαστε εξω οπότε..."
Η Αθηνά του απάντησε χωρίς πολύ σκέψη "Δεν πειράζει με την στολή εισαι πιο ωρα-ι εμμ εννοώ ότι σε έχω συνηθίσει με την στολή οπότε " Ο Αντόνιο όταν άκουσε αυτά που έλεγε κατεβάσε το κεφάλι του προς τα κάτω και χαμογέλασε με ευχαρίστηση
Ο Αντόνιο και η Αθηνά ξεκίνησαν για τον χορό. Στο δρόμο κάναν διάφορες ερωτήσεις ο ένας στον άλλο όταν ξαφνικά δύο Έλληνες στρατιώτες εμφανίστηκαν ξαφνικά .Έτσι αναγκάστηκαν να κρυφτούν σε ένα σκοτεινό δασάκι.
Η Αθηνά ήταν τόσο τρομαγμένη γιατί αν βρησκαν έναν στρατιώτη με μία ελληνίδα θα σκότωναν έναν από τους δύο. Η Αθηνά από τον φόβο της είχε αγκαλιασει πολύ σφιχτά τον Αντόνιο. Όταν κατάλαβαν ότι έφυγαν και απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο μα η Αθηνά άρχισε να κλαίει και να λέει "Α-αν μ-ας βλε-βλε-παν θα με πι-άνανε και θα με σκο- τωνανε" Ο Αντόνιο της σκούπισε απαλά τα δάκρυα την κοίταξε στα μάτια και της είπε.
"Εσένα ποτέ κανένας δεν πρόκειται να σε πειράξει γιατί αν το κάνει θα τον εκτέλεσω στα δώδεκα μέτρα δεν θέλω κανένας ούτε μία τρίχα να σου πειράξει αλλιώς..." Εκεί η Αθηνά τον σταμάτησε και του χάρισε μία σφιχτή αγκαλιά . Όταν η αγκαλιά τελείωσε. Χαμογέλασε ο ένας στον άλλο και ο Αντόνιο την πήρε από το χέρι και πήγαν στο χορό.
Ο Αντόνιο και η Αθηνά φτάσαν στο μέρος που θα γινόταν ο χορός. Ο Αντόνιο ζήτησε από την Αθηνά να χορέψουν. Μα όταν πήγε να απαντήσει η φίλη της Αθηνάς και ο φίλος του Αντόνιο τους χώρισαν και τους πήραν μαζί τους αφήνοντας τους την επιθυμία να χορέψουν μαζί ανεκπλήρωτη.
Φίλη της Αθηνάς η Κωνσταντίνα άρχισε να την βομβαρδίζει με διάφορες ερωτήσεις. Η Αθηνά δίσταζε να δώσει απαντήσεις. Ο Αντόνιο από την άλλη μεριά απαντούσε με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις που είχε αρχίσει ο φίλος του.
Η μουσική άρχισε να παίζει όλοι άρχισαν να ψάχνουν για συνοδούς. Η Αθηνά και ο Αντόνιο ψαχναν ο ένας τον άλλο. Κανένας από τους δύο δεν μπορούσε βρει τον άλλο όταν η Αθηνά έπεσε πάνω σε έναν άλλο στρατιώτη. Της ζήτησε να χορέψουν αυτή στη αρχή δεν ήθελε μα στο τέλος δέχτηκε.
Έτσι Η Αθηνά και ο στρατιώτης άρχισαν να χορεύουν. Όλοι τους κοιτούσαν εντυπωσιασμένοι. Γιατί η Αθηνά ήταν φοβερή χορεύτρια. Ο μόνος που τους κοιτούσε με ζήλεια ήταν ο Αντόνιο.
Το τραγούδι τελείωσε και ο Αντόνιο αποφάσισε να πάει να της ζητήσει να χορέψουν. Η Αθηνά δέχτηκε. Έτσι ξεκίνησε μουσική και ο Αντόνιο με την Αθηνά ξεκίνησαν να χορεύουν. Ήταν τόσο ωραία μαζί. Η ματιές τους είχαν κλειδωθεί όταν τελείωσε η μουσική κοιτούσε ο ένας τον άλλο για αρκετα λεπτά.
Όταν κατάλαβαν ότι δεν ήταν μόνοι τους απομακρύνθηκαν απότομα. Η Αθηνά είχε κουραστεί τόσο πολύ έτσι αποφάσισε να πάει σπίτι. Αποχαιρέτησε την φίλη της,τον στρατιώτη που χόρεψαν μαζί και ήταν έτοιμη να φύγει.
Όταν ο Αντόνιο την τράβηξε κοντά του αρκετά κοντά και της είπε χαμηλά. "Δεν θα σε αφήσω να φύγεις μόνη σου περίμενε λίγο και θα σε πάρω εγώ εντάξει; Η Αθηνά του απάντησε ναι εντάξει ευχαριστώ ". Έτσι ξεκίνησαν για το σπίτι.
Σε όλη την διαδρομή υπήρχε μία σιωπή. Η Αθηνά ξεκίνησε να κρυώνει δεν είπε τίποτα απλά άρχισε να τρέμει. Ο Αντόνιο το κατάλαβε και χωρίς σκέψει της έδωσε το πανωφόρι της στολής του. "Ευχαριστώ " του είπε η Αθηνά και μετά συνέχισαν να περπατάνε.
Φτάσανε στο σπίτι. Η Αθηνά έδωσε στο Αντόνιο το πανωφόρι του και τον καληνυχτησε..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειααα σας πολλές εξελίξεις σήμερα
Ελπίζω να σας άρεσε το νέο παρτ. Αστεράκι κλασικά αν σας άρεσε. Επίσης συγγνώμη αν κάποιοι που διαβάζετε την ιστορία μου άργησα να ανεβάσω αλλά μου έσπασε το λάπτοπ και δεν είχα που να τα γράψω επίσης δεν είχα και χώρο στο κινητό αλλά οκ.
Λοιπόν όσοι διαβάζετε την ιστορία μου σας χιλιο ευχαριστώ και σας υπερλατρευω 💞
Τα λέμε μωρααα
YOU ARE READING
Ο Ιταλός στρατιώτης
Historical FictionΤι γίνεται όταν ερωτεύεσαι έναν άνθρωπο που δεν περίμενες ποτέ ότι θα τον ερωτευοσουν; Η Αθήνα Παπαδάτου είναι βοηθός του πατέρα της στο ιατρείο. Η Αθήνα είναι δυναμική,γενναία και πολύ όμορφη. Γι'αυτό ο νεαρός λοχαγός Αντόνιο την ερωτεύεται με την...