Pracę, którą wkładam w wykonanie zwiastunów, oferuję za darmo. Pasja pozostaje pasją.
Mam do was dwie ogromne prośby; Doceńcie pracę i włożony w nią czas! Komentujcie notki z zachowaniem zasad kultury i estetyki wypowiedzi. Jeśli coś Wam się nie spodoba, użyjcie dobrych argumentów, a nie czegoś w stylu: "Nie, bo nie".
NIE WOLNO KRAŚĆ PRAC!
Ściąganie i wykorzystywanie mojej pracy do własnych celów jest nie fair w stosunku do mnie, a czasem nawet osób, które tę pracę zamówiły.
INFORMACJE DLA ZAMAWIAJĄCYCH
WAŻNE: Proszę o opublikowanie w swojej książce rozdziału, w którym zostanę oznaczona.
PRZYSTĘPUJĄC DO ZAMÓWIENIA PAMIĘTAJ O:UWAGA: Zamówienia składamy w tym rozdziale.
Imię/nick/pseudo:
Nazwa książki:
Kontakt:
Adres książki:
Opis zwiastuna:
Muzyka:
Inne uwagi:
WYJAŚNIENIE
Imię/nick/ pseudo: podajecie swój nick
Nazwa książki: Czyli tytuł jaki nosi.
Kontakt: Czy ma on przebiegać przez wattpada, czy inne media społecznościowe (jeśli tak to jakie)
Adres ksiązki: Tutaj podajecie link do swojej książki.
Opis: Czyli co ma się znaleźć w zwiastunie. Linki na yt z fragmentami bądź muzyką jaką mamy wykorzystać, tematyka, aktorzy, opis sytuacji; czy to ma być przedstawienie postaci, czy pokazanie czegoś więcej. Im więcej informacji tym większe prawdopodobieństwo, że będzie to "wymarzony" zwiastun.
Muzyka: Jak już było wspomniane wyżej, proszę linki z YouTube!
Inne uwagi: Czyli kolorystyka filmiku (czarno-biały, kolorowy, sepia itp.) oraz specjalne życzenia co do fragmentów, momentu rozpoczęcia i zakończenia muzyki etc.
YOU ARE READING
Zwiastuny u Andzi
RandomTutaj @blue96rosse, która przyjmuje zamówienia na zwiastuny :) Okładka; moja cudowna zaczar_owana ❤❤❤