Çilek Kokusu/2

1K 69 396
                                    

Selam gençlik! 👋🏻

Uzatmadan bölüme geçelim bence. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. 💝

*Mustafa Ceceli - Gül Rengi 🎶*

<<•>>

"Ya Defne, bak gerçekten söylemekten yoruldum kuzum. Artık bırak şu kağıda bakmayı! Hamilesin işte bunun başka bir açıklaması var mı sence?"

Elindeki kağıttan sadece birkaç saniyeliğine gözlerini ayırıp Seda'ya döndü Defne. Karnında sanki kelebekler var gibiydi. O küçücük kelebekler onu alıp başka diyarlara götürüyordu..

"O kadar mı kolay demesi Seda ya? Hamilesin de geç! Oldu! Sanki sen hamileymişsin gibi konuşma."

"Ne diyeyim kızım başka? Halay mı çekeyim, horon mu tepeyim?"

"Onları tabiki de beklemiyorum ama... İnsan arkadaşını tebrik eder ya!"

"Hastahaneden çıktığımızdan beri 28 kere tebrik ettim ya? Daha ne yapmamı istiyorsunuz acaba?!"

"Kalpsiz!" deyip tekrardan küçük Dünyasına döndü Defne. Başını cama yaslayıp, yüzündeki gülümseme ile kağıdı inceledi. O kadar heyecanlıydı ki eve dönünce kağıdı bir an önce çerçeve içerisinde, odasının baş köşesine koymayı düşünüyordu..

<<•>>

Ömer, saatlerdir başını gömdüğü dosyalardan kaldırıp, arkasına yaslanmıştı. Gözlerini kapayıp, yorgunluğunu biraz dindirmeye çalıştı. Aklına Defne geldiğinde hemen gözlerini açıp saatine baktı. Tam 3 saattir yoktu. Masanın üzerinden telefonunu alıp, Defnesini aradı... Üst üste 4 kez aramasına rağmen Defne açmıyordu. En sonunda kalkıp Sinan'ın odasına gitti.

Sinan Ömer'i görünce bilgisayarını kapatıp arkasını döndü. Elleriyle de bağdaş kurup başını sağa doğru çevirdi. Bu küstüğünün işaretiydi...

"Sinan." Ömer ellerini masaya koyup, kaç kere Sinan'ı hem dürtüp, hem de adını söylemesine karşın cevap vermiyordu.

"Sinan diyorum. Cevap versene oğlum!" Sinan en sonunda yavaşça ona döndü. Ama hâlâ aynı pozisyondaydı.

"Söyle."

"Söyle?"

"Söyle."

"Söyle?"

"Söyle."

Ömer etrafına bakındıktan sonra tekrar Sinan'a döndü.

"Bana mı diyorsun?"

"Oda da senden başka kalpsiz hayvan mı var?" dediğinde Ömer gözlerini kocaman açıp Sinan'a baktı.

"Hayvan? Ben?"

"Yok ben!"

"Çocuk gibi davranma lan! Defne-"

"Ha anca Defne! Defne iyi mi, Defne nasıl, Defne yemek yedi mi, Defne aç mı diye düşün! Sinan'a gelince sen eşek kadar adam oldun oğlum de! Kalpsiz hayvan! İnsan bir kardeşini düşünür iyi mi değil mi diye sorar? Ama o sende ne arar? Ne varsa ne yoksa Defne de Defne!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEK PARTLIK (DEFÖM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin