jimin ile hayal et6. bölüm

7.7K 99 42
                                    

Annen cümlesini bitirir bitirmez milyonlarca kez ölüp ölüp dirilmiştin. Napıcanı bilmiyodun. Annen sana yaklaşıp senin üstünü giydirdi.

İyiki polisler çabuk gelmişti, çünkü jimin babanın "baban" Ağzını burnunu kırabilirdi.

Jimin sinirden napıcağını bilmiyordu. Annen bir anda jimin in yanına gitti. Daha sonra. Daha sonra elini omzuna koyup, "sakin ol oğlum, o pisliğin cezasını polisler vericek. " Oğlum, oğlummu. Gerçekten anneni anlamıyodun. Daha yeni sinirle size bağırıyodu. Hatta o an ölüceğini bile düşünmüştün, ama annen jimin e şefkatle sarılıyodu. Gerçekten yaşıyomuydu, yoksa rüya mı görüyodun.

Bi anda kıskanmıştın ama sonra annen sana da gelip sarıldı. Eve gitmek için arabaya binmiştiniz. Annen sani öne otutturmuştu. Gerçekten şaşıryodun.

Senin evine gelmişsiniz. (Annenle birlikte yaşadığın).içeri girdiniz sen hemen odana çıktın. Jimin de ardından geldi. Sen"napıyosun, annem burda farkındaysan"demiştin.Jimin de şaiırmış bi şekilde "annen odana gelip seni sakinşeştirmemi söyledi, uyu duysan da yanına yatmamı. Bir anda napıcağını şaşırmıştın. Bu gerçekten annen miydi. Yoksa bir planı mı vardı. Gerçi annen planlı hareket etmez daha çok terliği yle dalaşmayı tercih ederdi. Ama gerçek ten tuhaftı annenin sana karşı yaptıkları.

Neyse şimdi bunları boşverip yatağa yattın. Jimin de yanına girdi ve seni kendine çekti. Bir günde pek çok şey yaşamış olamana rağmen seni en çok şaşırtan, annenin davranışlarıydı. Neyse bunları kafana takmayıp uykuyadaldın.

Uyandığında o rahatsız edici ışığıyla güneş tepende geziniyodu. Sabah mı olmuştu. Ne çok uyumuştun. Yanında jimin in yattığını farkettin. Hemen kadırdın," sabah olmuş kalk artık Kalk"dedin. Jimin de "sakın ol, kalkıyorum aşkım".

Kalktınız jimin hemen aşşağı indi. Sende kısa bir duş alıp indin. Annen ve jimini otururken buldun. Yanlarına gittin ve  annenin yanına oturdun. Annen " Sizinle önemli birşey konuşmak istiyorum" Dedi. Sende korkuyla jimine baktın. Jimin sana rahat ol dercesine baktı.

Annen sakinlikle konuşmaya başladı. " Çocuklar ben sizin birlikte olduğunuzu öğrendim. Biraz erken olduğunu biliyorum, ancak sanırım sizin için en iyisi evlenip yuva kurmanız.

BTS İle Hayal Et +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin