Jimin ile Hayal Et 7.bölüm

6.5K 86 15
                                    

Annenin cümlesinden sonra sinirle ayağa kalktın ve bağırmaya başladın. "Anne bu nasıi olur, o okuyo ben oluyorum bu çok saçma okulu bırakıp hayatı yaşamaktan vaz mı geçicez, hı" Dedin ve yerime oturdun, jimin sana heran gülü gülücekmiş  gibi bakıyodu. Bu çocuk neden bu kadar cıvıkki diye düşündün. Annem de sana bakıyordu. Daha sonra sakin bir şekilde konuşmaya başladı. " Eyer jiminle evlenmessen seni hye jin le evlendircem. Yani şeçim senin. Tabi jimine de sorucam. Neden mı böyle bir şey yapıyorum çünkü bunu baban bile bize yapabiliyorsa her insan yapabilir. Ve bizi birinin koruması lazım. Okula devam edersiniz. Okul bitene kadar da sen jimine yasaksın". Dedi. O anda jiminin suratı asıldı. Annem de "boşuna suratını asma eğer kızım hamile kalırsa okulunu bitiremez, bunun için de olmaz umarım bu kez ki işe yaramamışdır da bir şey olmaz" Jiminin suratıda hem sinirli hem de utanmış görünüyo du. Annem yeniden konuşmaya başladı, " Evlenmek için düğün yapmıcaz, yani yapcaz ama sadece jiminin anne ve babası bide ben olucam. Başkaları öğrenirse dalga geçerler sonra".Cidden sinirim bozulmuştu. Jimin söze başladı" Eee şey peki evlwnicez" " Yarın" Ne yarın mı ben ben buna hazır değildim. Yani sevdiğim adamla düğünümde gelinlik giyemicem mi, hiç eylenmicem. Ağlıcaktım hemen odama çıktım.

Jiminin ağzından;

Biz evlenioduk. Nasıl bir duygu bilmiyodum. Bir anda gelişmişti her şey. Ama adın ağlıyor du. Annesi arkasından gitti ama ben biraz yanlız kalması için onu rahat bıraktım.

Geriye döndük;

Odama çıktım, kapıyı kitledim. Ardından annem gelip kapoyı yumruklamaya başladı. " Kızım ben bizi koruması gerekn birinin olması lazım diye öyle dedim. Yani yine senin isteğine bıraktım. Ama evlenmek zorunda sın, bak bir ses ver bi şey olck diye korkuyom. Kızııımmm, ses ver. Bir anda başın dönmeye başladı. Sonrası koyu bir karanlık.

BTS İle Hayal Et +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin