LANN
SONUNDA BİTTİ LAN!
BİTTİ OLUM OKUL BİTTİİ!
ŞUAN GÖBEK ATMALIYIM HERHALDE!?
Neyse burada olmaz Lara. Sakin ol eve gidince kendi çapında bir parti vereceksin. Sabırlı ol kızım.
YAAA DELİRCEM OKUL BİTTİ ÇOH MUTLUYAMM!!!
Ben kendimi tutmaya çalışırken Bade ve Mehirle okuldan çıkıyorduk. Gerizekalı müdür 1 saat konuşmuştu yine. Ve bizimde kafamızdan dumanlar çıkıyordu herhalde. Hava 100 dereceydi çünkü. Her neyse şuan bunu düşünüp kendimi sinir küpüne çevirmek istemiyorum. Acilen eve gitmek istiyorum çünkü kafamdan gerçekten dumanlar çıkıyor artık.Ev 15 dk yürüme mesafesinde ve ben bu sıcakta nasıl yürüyeceğimi düşünmeye başlamıştım. İnşallah eve giderken felç falan kalmam. Cümleten aminn.
Eve gidince
Eve geldiğimde direk kendimi koltuğa attım. Çünkü gerçekten pestilim çıkmıştı. O neydi lan öyle. Bir an öldüm sandım amk. Annem mutfaktan "Lara geldin mi?" deyince göz devirerek "yok anne okuldayım yatılıya kaldım" dedim. Aklıma direk göz devirirken ki yüz ifadesi gelmişti nedense. Hemen annemin yanına gidip 2 bardak su içtim. İçim yanmıştı bee. Annem "karnen nasıl?" deyince ona 'ciddi misin?' der gibi baktım.
"Anne hatırlatırım sınavlardan sonra e-okul un başından ayrılmıyordun"
Annem de göz devirerek "Ne alakası var canım allah allah" dedi.
Sonra üstüne ekleyerek "bu arada ben sana bir şey söylemeyi unuttum. Biz bizimkilerle (Bade ve Mehir'in annesini kastediyor) konuştum. Biz üçümüz bizim memlekete gidicez." dedi.
"Sadece üçünüz mü?"
"Aynen bu yüzden sizi de yaz kampına yazdırdık."
NE!?
NASIL OLAMAZ DİMİ AMA
Ya ben bütün yazımı evde göt büyüterek geçirmeyi planlıyordum. Ya nasıl olur adaletsizlik bu!
"Anne sen ne diyorsun ya! Ya banane ben evde oturup popo büyütücem!"
"İş işten geçti artık canım gerisi senin valizini toplamana kalmış"
"Anne sende ne meraklıymışsın beni evden atmaya yaa!"
"Zaten hemen gitmeyeceksiniz. 1 hafta sonra gidilecek. Biz de 3 hafta sonra gideceğiz. 1 buçuk ay falan kalırız herhalde "
"OF ANNE YAA!" diye bağırarak odama doğru koştum. Hemen kızlarla buluşmam gerekiyordu.
Napıcaktık biz?İlk bölüm diye biraz kısa yazdım.
Kusura bakmayın😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noluyo AMK?
HumorLara için okullar tatile girdikten sonra g*t büyütme mevsimi başlayacakken sizce ne oldu? Tabiki de dinozorlar gelip onu yemedi saçmalamayın😒 Tamam neyse bu saçmaydı Her neyse konumuza dönelim. Annesinden yaz kampına yazdırıldığını öğrenen Lara'nı...