Hemen kızlarla bir konferans araması yaptım(telekonferans) ve konuşmaya başladım
"Kızlar haberi aldınız mı?"
İkisi de birden sitem dolu bir sesle "EVET!"diye bağırdı. Bağırdıkları için telefonu biraz uzaklaştırmak zorunda kalmıştım.
"Kızlar bulaşalım mı? Hem belki gitmemek için bahane buluruz."
Mehir "Ne bahanesi Lara o Mahşerin üç atlısını nasıl ikna etmeyi düşünüyorsun. Kolay mı sanıyorsun. Onlar bir şeye karar vermişlerse geri dönüşü yok"
Bende "Olsun yaa bende evde göt büyütmek istiyorum. Ne yapıcaz biz yaz kampında bee!"
Bade de "Tamam bunları buluşup konuşalım hadi"
Mehir de "Bizim parkta buluşalım o zaman." Bizim park dediğimiz yer evlerimizin sokağının başındaydı. Badeyle bizim evimiz yan yanaydı. Bizim evin karşısındaki evde ise Mehir oturuyordu.
Badeyle ben aynı anda "Tamamm!"diye bağırdık.
Mehir'in telefonu uzaklaştırıp yüzünü buruşturduğu na emindim.
Hemen altıma kot şort, üstüme ise buz mavisi bir tişört giymiştim. Telefonumu ve biraz parayı cebime sıkıştırıp mutfağa geçtim. Anneme "Anne biz kızlarla buluşacağız. Ben çıkıyorum." dedim
Annem de "Tamam ama yine çok geç kalma"dedi. Çok geç kalmadan kastı bazen bir şey demediklerin de 00.00' dan sonra eve gelmemdi.
Bende "Tamamm"diyerek dış kapıyı açtım ve kendimi dışarı attım.Hemen parkın yolunu tuttum. Omzumda bir el hissettim ve hemen sahibine baktım. Bu benim kuzenim Uzay'dı. Kendisi benimle aynı yaştaydı ve aynı okuldaydık. "N'aber kuzen ya ne zamandır görüşmüyorduk"dedi.
"Uzay daha bugün okulda görüştük canım kuzenim ne diyorsun ya" dedim
"Kuzen ya anam beni kampa gönderiyor"
"Aa ne tesadüf aynı kaderi paylaşıyoruz"dedim. Uzay da hem şaşırmış hem de sevinmiş bir şekilde baktı ve "Oh be tek başıma gideceğimi sanmıştım"dedi
"Bende kızlarla annemleri göndermemeleri için nasıl ikna edeceğimizi düşünmek için buluşmaya gidiyorum" dedim.
"Tamam o zaman kuzen bir şeyler bulursanız benim de haberim olsun" dedi. başımı onaylar anlamda salladım ve gitti.
Bende parka gittim. Kızlar her zaman ki yerimizde oturuyorlardı. Hemen yanlarına gittim. Selamlaştık ve Mehir konuşmaya başladı. "Kızlar ben hiç gitmek istemiyorum bu yaz kampına yaa"
"Kanka hiç sorma ya ben evde oturup göt büyütüp dizi izleyecektim" dedim hemen. Ben taktım arkadaş evde oturup göt büyüteceğim.
Bade de hemen göz devirdi. Bu kızın gözünü bir gün oyucam ama bakalım o gün ne zaman gelecek!?
"Kızlar ne yapacağız düşünün hemen" dedi Mehir. Bende hemen yandan badeye bakarak "Kanka bade olmayan şeyle nasıl düşünecek?" dedim ve kıkırdadım.
Bade de hemen kafama bir tane geçirdi ve ekledi; "Kanka pardon ya olmayan beyin hücrelerin yok oldu mu?" dedi pis pis sırıtarak bende onun üstüne atladım ve boğuşmaya başladık. Biz boğuşurken Mehir ikimizin kafasına birden geçirip bağırmaya başladı.
"Kızlar sizce şimdi sırası mı!?" Biz badeyle ona masum masum bakmaya başladık. Sonra ben başımı ovup "Ne vurdunuz bee!" diyerek ikisine birden vurdum. İkisi de bana kötü kötü bakmaya başladı.
"Ödeştik amaa" diyerek kendimi savunmaya geçtim. Onlar da fazla uzatmadan önlerine döndüler ve düşünmeye başladılar. Bugün ne vuruşmalı bir gün oldu bee
Kanka yanlış şeyler düşünüyorum
Oha içses pisleşme"Kızlar benim aklıma hiçbir şey gelmiyo ne yapacağız biz ya" diyerek isyan etti Bade
"Benim de aklıma bir şey gelmiyo valla" dedi Mehir
Bende "Kızlar biz harbi ne bok yiyeceğiz?" dedim.
O arada yanımıza Uzay ve arkadaşları geldi. Umut her zamanki gibi Mehir'e laf attı ama artık herkes alışmıştı. "N'aber Mehir her zamanki gibi yine çok çirkinsin" dedi alayla bunu her zaman yapardı. Hep Mehirle uğraşırdı, sinir ederdi ama herkes bunu arkadaşça yaptığını bilirdi.
Mehir de "Aynı şeyi okulda da söylemiştin Umut" dedi sinir dolu bir sesle. Ben yine atışacaklarını anlayınca "Ne oldu kuzen niye geldiniz?" dedim Uzay'a
"Bunlar da geliyormuş kuzen" dedi arkadaşlarını göstererek ve "Yani sizde bir bahane bulamadıysanız ben kampa gidiyorum" diye ekledi.
"Maalesef ki bulamadık ve bu bir hafta içinde bulamazsak biz de gideceğiz galiba" dedi Bade bıkkın bir şekilde üçümüzde aynı anda ofladık.
"Neyse o zaman kampta görüşürüz Mehir" dedi Umut ve hızlı bir şekilde yanımızdan gittiler çünkü herkes tehlikenin farkındaydı. Mehir de arkasından benim bile hayatımda hiç duymadığım hayvan isimleri saydırıyordu.
Yine kısa oldu ama bir daha ki bölüm uzun olucak😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noluyo AMK?
HumorLara için okullar tatile girdikten sonra g*t büyütme mevsimi başlayacakken sizce ne oldu? Tabiki de dinozorlar gelip onu yemedi saçmalamayın😒 Tamam neyse bu saçmaydı Her neyse konumuza dönelim. Annesinden yaz kampına yazdırıldığını öğrenen Lara'nı...