hi aku waiyen.
takde orang tanya pun tapi aku gitahu je just in case.
harini mak aku kasi aku lepak mamak uyeah.
macam biasa aku gi sorang, biasala forever alone :')aku jalan dan berjalan sampai la aku sampai kat mamak fav aku. mamak ampang.
aku tak fikir banyak, aku terus duk atas meja order milo ais ngan roti canai.
alangkah indahnya menikmati juadah ditemani kucing jalanan dan bulan bintang.tak lama lepastu, sorang mamat ni entah dari mana tetiba join aku sekali atas meja. dah la aku tak kenal.
"amboi hang sukati mak nenek ko je duk sini eh? " aku kerut dahi.
dia pandang aku sekilas sambil tersenyum sinis. dasar muka tembok.
aku dah bagi sign tertentu suruh dia blah. tapi mamat muka cam tupai ni wat dek je ah ni yang buat aku mengamuk cam sajat ni.
"woi, " ha tudia aku pukul meja bergegor satu kedai. waiyen power waiyen badang.
"aish, kwhdjsjsjsyo" what the taman bahasa jawa mana dia guna ni?
"do kalau nak ngumpat aku direct terus ah" aku ajak gaduh gais waiyen berani waiyen wakanda. dah la mulut aku full ngan roti canai adab kat mana, adab2 kat mana.
mamat tu mengurut dahinya yg peloles dan mula membuka mulut."maaf cik, saya ingat saya senyum je dah buat cik faham. tapi ni, meja ni tempat tetap saya kat sini alright? rasanya senyuman saya tadi terlalu menggoda kot, fuh. so sekarang saya dah explain, kindly, move your seat. "
sambil dia tolak aku suh duk tempat lain dia sempat kenyit lagi. miANG.
aku keluh kasar sambil perati je muka tak bersalah dia ni. yini acah-acah kak long kawasan readers mohon takut wa mau siku ini tupai.
"dey jisuang apa ini gaduh2 sama pompuan tarak gentleman la aiyoo" sorang mamak mencelah.
"takdala, tegur je. " jisuang tersenyum lagi sambil tu order menu dia lak.
" macam biase ye boss nasi goreng and teh ais"
lol jisuang? hebat nama lagi unik dari aku.
nanti aku arrange wedding ko ngan tikar mengkuang.a/n:
dah cukup merapu dak gais? makan jagung sat
YOU ARE READING
Mamak || Han Jisung ||
Randomalkisah dimana disana waiyen berjumpa jodohnya dikedai mamak ampang. --han jisung-- ' x reader' ke 'oc' ke ikut suka korang ah #Straykids - 25 ranking