LİSA
Her yer simsiyahtı. Sadece Jessy vardı. Kırmızı gözleriyle bana bakan Jessy sisnsi bir şekilde gülümserken ona aynı şekilde sırıttım. Kaos zamanı ha. İşte bu çok iyi olacak. Bir ışık kümesi oluştu. HEr yer bembeyaz ışık ile boğulurken içinden yakışıklı bir adam çıktı.
***
Helios Tsubaki
Lisa ve Jessy'nin babasıdır. Yer yüzündeki en güçlü tanrıdır. Bir kurdu sevmiş ve ondan iki kız yapmıştır. Kızları yarı tanrıdır. Başları Hades ile derttedir. Kızlarını abisi Hades'ten korumaya çalışmaktadır.
***
Kümenin içinden çıkan adam elini havaya kaldırdı. Şimşekler çaktı ve hava karardı. Sonrasında ise Jessy ve bana baktı.
? "kızlar, ben Helios. Sizin babanızım."
"Ne saçmalık ama. Bak bizim zaten bir babamız var."
Jessy "ve adı Michael."
Adam gülümsedi. Elinin içinde beliren ışık bize yaklaştı, yaklaştı ve çarptı.
***
Aydınlık ve çok güzel bir yerdeyim. İki kız var ve birisi benim küçük halim. Ağaçlar sallanıyor ve kuşlar... bir dakika. Benim küçüklük halim mi? Bu ne demek oluyor? Kız gülerek Jessy'nin küçük olan haline yaklaşıyor. Tamam be varım, varım da Jessy nereden çıktı? Simsiyah saçları olan bir kadın ona yaklaştı ve onlara sarıldı. Kızlar ise hemen karşılık verdiler. Sonrasında o az önceki adam Helios bahçe kapısından girdi, Benim ve Jessy'nin küçük halleri hemen o adamın yanına gitti ve adama sarılıp 'hoş geldin BABACIĞIM' dediler.
***
Adam yüzündeki gülümseme ile bize bakıyordu. O her şeyi yok etmek isteyen ben gitmiş, bu adamın kucağına girip onu doyasıya öpmek, koklamak isteyyen ben gelmişti. Jessy ile aynı anda babama koştuk ve ona sarıldık. Gözlerimden sevinç yaşları akarken artık çok mutlu olacağımı düşünüyordum. Bizi büyük bir aşk ile severken aklımdan peki ya bizim annemiz kim? Sorusu geçti. Babam anlamış gibi bana baktı ve gülümsedi. Etrafımızda oluşan ışık hüzmeleri giderek arttı ve yok oldu. Şimdi çok değişik bir yerde idik. Güzel bir kadın bize baktı ve gülümsedi. Gözlerimden akan yaşlar ile ona doğru koştum. Benden sonra da Jessy. Annem bizi sevgi ile kucaklayıp ağlarken gök yüzüne baktım. Yanağımdan süzülen yaşlar ile Yüce Allah'a sonsuz şükürlerimi sundum. Allah'ım sen bizden bu mutluluğu esirgeme. Lütfen...
HADES
Hades "OLAMAZZZ. ONLAR GERİ ZEKALI KARDEŞİMİN YANINDA OLMAMALIYDILAR."
? "Sakin ol Hades. Onlar artık Helios'un yanında olsalar bile hala emrimiz altına girebilir durumdalar. Ve en önemlisi Helios bunu hala biliyor. Beni terk etmenin cezasını kızlarına ödeteceğim. Sen ise intikamını almış olacaksın."
Hades "haklısın A.r..it. Bana ihanet etmenin cezasını kızları ile ödeyecek"
Hades&? "HAHAHAHAHA..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU 2 SONSUZA KADAR
VampireVAMPİR OKULU'nun devamıdır. Artık içinde her an uyanmaya hazır olan bir iblisle dolaşan Lisa yavaşça ortaya çıkar. Hala olanlardan kendini sorumlu tuttuğu halde Kurt Okuluna devam eder. Onunla aynı sınıfta olan Jessy artık onu suçlamıyor, tekrar ger...