JESSY
Gözlerimi araladaım. Bu gün okulun ilk günüydü. Ben kurt okulundaydım. Lisa ile hiç karşılaşmayacak olmama aslında çok üzülüyordum. Ancak sonuçta Jeffrey, Sia, Susi ve Laura ölmüştü. HErkesi kayıp etmiştim. Formamı giydim ve kanımı içtikten sonra arabama binerek okula vardım. Her zamanki gibi A sınıfına yöneldim. İçeriye girdim ve her zamanki yerime doğru yürümeye başladım. Fakat yerimde hiç beklemediğim bir kişi oturuyordu. Bu... Lisa. Ama o ölmüştü, nasıl olur. Bu nasıl olur. Ona sarılmak için hareket edince kendini geri çekti ve defol dedi. Gözlerimden süzülen yaşlar ile Austin'in yanına geçtim. Austin kollarını bana sıkıca doladı. Buna gerçekten ihtiyacım vardı. Nande.... Lisa... Nande. (Yazzar: nande neden anlamına geliyor)
LİSA
Gözlerinden süzülen yaş yavaşça yok olan kalbimi parçalamıştı. Onlardan tiksiniyor olmama rağmen bu duygu da neydi.
HADES
Aptal. Senin bana itaat etmen gerekiyor. Olamaz. Bu kız nasıl olurda bu kadar güçlü olabilir. İnanamıyorum.
Tamara "Hades o Helios'un kızı. Yani ilk tanrının. Nedenini gayet iyi biliyorsun."
"Ne yazık ki evet. Sevgili kardeşim kızını iyi yetiştirmiş. Hatta onun gücü kızın yanından ayrılmıyor. Ama neyse. BEn bir yolunu bulurum sonuçta. Bakalım kızın tamamen benim kontrolüm altına geçtiğinde ne olacak ezik kardeşim."
Lisa'nın zihninde konuşmaya başladım. "Lisa seni bu şekilde kandıracaklar. İnanma onlara. Onlar sadece senin gücünü istiyorlar. Onların seni kontrol etmesine izin verme. Yok et onları. Hen Jessy'de sana yardım edecek"
BAkalım şimdi ne yapacaksın ezik.
LİSA
Zihnimdeki bu ses ile birlikte onları yok edeceğim diyordum.
JESSY
Lisa'nın ağzından dökülen 'onları yok edeceğim' sözleri ile gözlerinde oluşan kırmızılık giderek arttı. Olamaz... o kontrol ediliyor. Beynimde bir ses yankılanmaya başladı. "Senin için de aynısı geçerli. Lisa'dan istenen şeyleri senden de istiyorlar. Seni de kontrol etmek istiyorlar. Lisa her şeyi biliyor. Sana anlatacak. Şu okulu boş verin ve onları yok edin. Onlar sizi kontrol etmek veya yok etmek istiyorlar. Yok et, öldür ve hırsını al. Sana ancak bu yakışır Jessy. İkizine yardım et." Yavaşça bu sözlerin kontrolü altına giriyordum. Öldüreceğim.
ARTAN GERİLİM BİR KAOS ORTAMI YARATIR. ARTIK SADECE ÖLDÜRMEK İSTEYEN VE HATTA ÖLDÜREN BU KARDEŞLERİ KİM DURDURACAK. HELİOS KİM. HADESİN AMACI NE. HEPSİ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE ORTAYA ÇIKACAK. VE BU SEFER DAHA UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU 2 SONSUZA KADAR
VampirosVAMPİR OKULU'nun devamıdır. Artık içinde her an uyanmaya hazır olan bir iblisle dolaşan Lisa yavaşça ortaya çıkar. Hala olanlardan kendini sorumlu tuttuğu halde Kurt Okuluna devam eder. Onunla aynı sınıfta olan Jessy artık onu suçlamıyor, tekrar ger...