1. bölüm, biz çocukken

2.8K 216 356
                                    

Jung Chanyeol tam bir psikopattı. Sınıfın birincisi olmayı aklına takmış, manyağın tekiydi. Herkesle tartışır, hoşuna gitmeyen bir şey olursa geber diye bağırarak ortada gezerdi. Sınıfta tek Byun Baekhyun'dan hoşlanıyordu.

"Jung Chanyeol, Byun Baekhyun'a vurmayı hemen kes!"

"Geber!"

"Ne oluyor? Bu çocuk nasıl öğretmenine geber diyor? Siz nasıl öğrenciler yetiştiriyorsunuz?" Gözlüklü sınıf öğretmeni Bayan Kim, mahcup bir şekilde başını öne eğdi. Jung Chanyeol çok asi bir çocuktu. Bu sınıfla uğraşmayı geçin, Chanyeol'u durdurmak en zorluydu.

"Yah Jung Chanyeol! Sınıf birincisi oldun diye adam mı oldun?" Baekhyun defterini sıkıca tutarak kendine kalkan edindi. Bunu söylerken biraz korkmuştu.

"Sınıf sonuncusu!" Diye bağırdı Chanyeol çantasıyla Baekhyun'a vurmaya çalışırken.

"Sonuncu değilim. Sehun'u geçiyorum!"

"Jung Chanyeol, yerine geç. Neden vuruyorsun arkadaşına?" Öğretmen araya girerek sordu. Bir nebze uzaklaşan Chanyeol ile Baekhyun göz göze bakıyordu.

"O benimle öğle yemeğine gelmedi."

"Bunun için arkadaşına vurmana gerek yok."

Chanyeol hatırlatıldığı için birden hırçınlaşarak tekrar saldırmaya çalıştı. Baekhyun ona gözlerini devirip öğretmeninin arkasına geçmişti.

"İkinizde benimle gelin."

Müfettiş çoktan olay yerini terk etmişti. Baekhyun öğretmeninin elini tutmuş yürürken Chanyeol öğretmeninin elini tutmadan kollarını birbirine bağlamış bir şekilde önlerinden gidiyordu.

"Şimdi birbirinizden özür dileyip barışın."

"İstemiyorum." Diye sızladı Baekhyun öğretmeninin eteğini çekiştirirken.

"Ama Baekhyun siz çok iyi anlaşamasanızda Chanyeol'u severdin sen?"

"İstemiyorum. Ben çocuk doğurmak istemiyorum. Chanyeol'u sevmek istemiyorum."

"Baekhyun yavaş yavaş konuş tatlım. Neden onu sevmek istemiyorsun?"

"Çünkü onu seversem benimde karnım büyüyecek ve çocuk olacak. Ben öyle gelmişim dünyaya. Annem babamı sevmiş ve ben olmuşum. Ben çocuk istemiyorum."

"Baekhyun..." Bayan Kim yavaşça gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Chanyeol onları umursamadan geçip köşede oturmuştu. Ne konuştuklarını duyamadığı için sinirleniyordu.

Bayan Kim Baekhyun'u bir köşeye oturtup Chanyeol'un yanına gitti. Dizlerini kırarak oturup küçük elleri kendi avucuna almıştı. Chanyeol o an somurtarak ellerini çekmişti.

"Neden Baekhyun'a vuruyorsun Chanyeol. Sürekli ona sataşmanın sebebi ne tatlım?"

"Ne var bunda ha!? Sana böyle mi söyledi! Herkesi geberteceğim."

"Chanyeol... insan sevdiklerine vurmaz."

"Neden?"

Bayan Kim tekrar derin bir nefes aldı. Çocuklarla uğraşmak iyi, güzeldi ancak Chanyeol ve Baekhyun tam bir canavarlardı.

____

"Gözlerime inanamıyorum. Byun Baekhyun ders çalışıyor..." Chanyeol alay ederek ona baktı. Sırt çantasını sıkı sıkı tutarken ağacın dibinde oturan Baekhyun kucağındaki kitabı kapatarak küçük bedenini ayağa kaldırdı.

"Benim ders çalışmama gerek yok. Ben doğuştan zekiyim Chanyeol..."

"Pekala, hadi cevap ver. 4 ile 7 sayısını çarparsak kaç eder?"

Asphyxia  (CHANBAEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin