2016. 08. 31.

60 7 1
                                    

Hát ezt nem hiszem el!! Olyan hamar eltelt a nyár...pedig még csak most kezdődött!
Ma nem történt nagyjából semmi különös,lelkileg felkészültünk,majd fél ötkor elkezdtünk öltözködni. Hajat mostam,felvettem az ünneplőmet és befontam a hajam.(franciafonás) Aztán elindultunk a suliba. Az évnyitó alapból hatkor kezdődött volna,de vagy tíz percbe telt,mire mindenki elcsendesedett.Következett az igazgató unalmas beszéde,majd az ötödikeseknek-azaz nekünk-rá kellett adnunk a nyakkendőt az elsősökre. Lányoknak lányokra,fiúknak fiúkra természetesen. Nagyon aranyos gyerekek voltak,mosolyogtak,izgatottnak tűntek. Nem féltettem őket,tudtam,hogy jó helyre kerülnek. Az alsós tanítóim,bár ha úgy esett szigorúak voltak,rengeteget tanultunk tőlük,sok jó élménnyel gazdagodtunk az együtt töltött évek során... Húha,elkalandoztam.... Szóval,ezt követte a kisgyerekek műsora. A többit nem szeretném részletezni,mindenki tudja,hogy milyen egy évnyitó,majd miután nagyjából 2 órát ácsorogtunk vagy ücsörögtünk(kicsik+a teremben),mehettünk haza. És mivel szerda van,holnap meg pénteken pedig kell menni,mert mindenképp szeptember 1-je kell hogy legyen az első nap;indulhattunk lefeküdni. Zuhanyzás,pizsi és a pihe-puha, hívogató ágy. Jó éjt mindenkinek!

----------------------

Sziasztok! Bocsánat,hogy rövid lett ,de majd,ha mélyül a történet,érdekesebb és hosszabb részek lesznek.
Remélem tetszett!
Byee❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az élet....Where stories live. Discover now