maak ik de goede keus?

73 2 2
                                    

p.o.v Demi

ik zuchtte

was dit wel zo goed...met Austin meegaan en niet met Cameron

'uh....austin...what happened...i cant remember anything actually. i-i...' 

' its okay baby. i will tell u.'

'thanx' 

p.o.v Austin

terwijl ik het haar vertelde kreeg ik een flashback en voelde ik dat ik nog steeds verliefd was...zucht...had ik het nou echt verpest? maar wat had ik verpest? ik ben NEVER NOOIT vreemd gegaan.....wie had dat filmpje dan gemaakt?.....

'a couple of months ago you went to America. we met at the airport in The Netherlands. my eye catched you and i couldnt let u go. Noa met alex and they really liked eatchother but alex cheated on her so they uh....broke up. noa now has got an relationship with robert...you matched them. that was so sweet.' ik keek naar Demi. ze keek me vol nieuwsgierigheid aan en ik wou haar een kus geven...ze is nog steeds my baby.....maar ik hield me in. 'we had so much fun together in those months...we went to the beach like every day and we went to the starbucks when i protected u for a man...we had so much fun....we kissed a lot....and i'm still in love with u baby'  ik kreeg tranen in mijn ogen en Demi ook.

' but..i dont understand why Cameron is so mad at you' 

'well....2 days ago we went to a club at night...and there Cameron said something and you saw something and then u went totally crazy and mad....u run out of the club and get hit by a car' ik vocht nu tegen mijn tranen. ik was nog steeds haar boyfriend...ik wou niet dat ze me zwak zag.

'o' zei ze zachtjes 'why is it so hard for me to get all those memories back?' er liep langzaam een traan langs haar wang en er schoot een hetige pijn door mijn lijf. 

' baby, pls dont cry sweety' ik pakte haar vast en liet haar niet los

'Austin?' 

' yeah, sweety?'

'who can i trust?...Cameron or u??' ze wurmde zich los en keek me recht in mijn ogen aan

' me' ze kroop weer terug in mijn armen

*10 min later* 

'come baby, i'll help u' ik gaf haar een hand en ze stapte wankelend de taxi uit

'thanx Austy' ze keek me weer zo aan...zo als ze de maanden hiervoor had gedaan. recht in mijn ogen...was ze weer de oude? kon ze alles weer herinneren?..

p.o.v  Demi

ik was nog niet zeker ervan wat ik deed....ik was net wakker en  best moe. ik zag mijn ouders staan

'mama, papa!!' ik gaf austin een arm en we liepen naar mijn ouders toe

mijn ouders gaven me een knuffel

'lieverd..wat is er gebeurd?' 

'uh...Austy...can u tell them what happened?' 

'sure baby...so we went to the club a few days ago...and there she met Cameron Dallas en Nash Grier. Cameron said something and Demi went mad at me and run out the club...and then a car hit her' austin keek sip en verdrietig...het doet hem echt pijn, dat weet ik gewoon ' and now...she cant remember me or everything we have done with the other boys' 

'omg lieverd gaat het wel' mijn moeder gaf me een knuffel ' thanx austin for carrying her' mijn moeder gaf austin een knuffel

' Demi?!' hoorde ik achter me en noa stormde naar me toe

' no, nee nootje' ze gaf me nog rennend een knuffel en het kostte me moeite te blijven staan ' nootje...pls niet hyperen...ik ben net wakker' ze keek bezorgd en gaf me nu rustig een knuffel

toen zag ze austin

'are u f*cking crazy u idiot!? bc of u she almost died!  bc of u she had that accident!! why are u still here?!?!'

' noa! its not what it looks like!' 

'explaine!' 

'cameron made that video okay!!!!!'

'w-what..' noa werd rustiger

'yea..' 

' what?' 

' nootje het komt goed echt waar! ga maar naar de kamer en wordt rustig' 

'oke'

ze liep naar binnen en de deur sloot achter haar

'uh...austin...can i talk to you? alone??' 

'sure baby' 

hij pakte mijn hand en leidde me mee naar de lounge 

'austin...i-i dont know what happened at all...yeah you told me...but i cant remember so how must i know if you tell the truth?'

'believe me...i will never lie to you'

' o-o-okay' 

austin keek me aan...zoals hij niet vaker had gedaan..lief maar lustig?

heeeyyy allemaal

sorry voor een kort hoofdstukje maar ik schrijf snel weer verder zodat je weet wat er gaat gebeuren :)

ps comment en vote en vergeet niet verder te leze....en vergeet aub niet te reageren voor wie jij kiest... Cameron of Austin?? 

xoxo

he changed my life - Austin Mahone fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu