Kapitel 1: Ankomsten-------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg nynnede glad til What makes you beautiful af One Direction, da jeg gik ombord på den amerikanske luksusliner.
Jeg havde glædet mig rigtig meget til dette øjeblik, og nu var det kommet. En måneds ferie på en amerikansk luksusliner, kunne det blive bedre? Nej, i hvert fald ikke i min verden. Følelsen af at kunne slappe af uden at skulle tænke på agenturet, var befriende. Jeg havde altid så travlt med at jagte småforbrydere, at jeg aldrig fik tid til mig selv. Her var jeg så, med en måneds ferie foran mig.
"Din billet tak" sagde damen med den sjove hat. "Lige et øjeblik, skal lige finde den", mumlede jeg og fumlede med mine ting i tasken. "Ah, her er den, værsgo!" sagde jeg og rakte hende billetten. "Du kan gå videre" sagde hun robotagtigt og gav mig billetten tilbage.
Jeg trådte ud på dækket, det er godt nok et stort skib. Hele dækket var så stor, som en fodboldbane.
Jeg kiggede på billetten i min hånd. "Hmm, værelse 307a, lyder fint nok med mig" jeg gik hen til dørene til kahytterne, værelserne, kald det hvad du vil. "327b, jeg skal vist længere ned" jeg gik nogle numre ned. "Ah-hah, så det er altså her" sagde jeg, da jeg stod foran nummer 307a.
Jeg fik låst døren op og gik ind med mine kufferter og smed mig på sengen. Rummet var okay, det var lyst med en cremet væg. Det virkede som om, at indretteren elskede farverne brun, hvid og cremefarvet, for det var bogstaveligtalt de eneste farver herinde. Der var en stor dobbeltseng, et skrivebord, et skab, et fjernsyn, et badeværelse og en dør i væggen, der var låst. Det var sikkert døren ind til 307b. Jeg gad godt vide hvem der boede derinde, men helt ærligt nu var jeg på ferie. Jeg måtte simpelthen lære at pakke min nysgerrige agentside væk og nyde min ferie. Jeg besluttede mig for at tage en lille lur, da jeg var enormt træt...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Hej
Tænkte jeg ville prøve at skrive en dansk historie;)
Så hvis du kunne lide den, så vær sød at "stemme" og kommentere:D
Love ya! XD
KH -G
YOU ARE READING
Den amerikanske luksusliner (danish fanfic)
FanfictionAllison, er taget på krydstogt på en amerikansk luksusliner. Lad os kalde det en pause fra hendes hektiske agent job. Men desværre varer ferien nok ikke så længe som hun havde håbet på...